دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب و روحانیون ارومیه ور محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

حوزه/ حجت الاسلام فیاضی گفت: این قدرت دفاعی بعد از ۷۰ سال در حماس به وجود آمد و آن ها پیش رفتند و امروز موشک‌های نقطه زن با خطای ۵ متر در اختیار حماس است و دشمنان این را می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام میثم فیاضی امروز در اجتماع طلاب و روحانیون ارومیه که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه ملت فلسطین در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد، با بیان این‌که طوفان الاقصی همینه رژیم صهیونیستی را در هم شکست، گفت: رژیم صهیونیستی در کنار نظاره گر بودن سازمان های بین المللی و حقوق بشری و برخی کشورهای اسلامی در غزه جنایت جنگی می کند و رسانه های غربی حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند و رژیم صهیونیستی که تاکنون نزدیک به ۵ هزار فلسطینی را در حدود دو هفته قتل عام کرده را به عنوان مظلوم به دنیا معرفی می کنند.

وی افزود: تاکنون سابقه نداشته که آمریکا ناو جنگی خود را به جنگ یک گروه شبه نظامی حماس بفرستد و اعزام این ناو با ۴۴۰۰ مسلح و ۷۵ هواپیمای جنگی نشان از شکست راهبرد آمریکاست. این ناو آماده پرتاب موشک اتمی است و دنیا باید بر این جنایت خون بگرید و این یک ننگ ابدی بر پیشانی آمریکا خواهد بود که کودکان را قتل عام می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: کشورهای انگلیس، آمریکا، فرانسه و ... دیروز آتش بس در غزه را وتو کردند و کاش آن‌هایی که می گفتند امروز زمان گفتمان است نه موشک، زنده بودند و می دیدند که آمریکا امروز قوی ترین موشک‌های خود را به رژیم صهیونیستی فرستاده است.

وی ادامه داد: رئیس رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در جلوی چشم همه ناظران بین‌المللی گفت: ایران باید با یک بمب هسته ای تهدید شود و اگر ایران این جمله را می گفت تمام دنیا به ما هجمه وارد می کرد.

حجت الاسلام فیاضی با بیان این‌که ملت فلسطین امروز مظلوم واقعی هستند، اضافه کرد: قرآن مسلمانان را توبیخ می کند که چرا در برابر مظلوم ساکت می شوید و عده ای در مسئله سوریه می گفتند چرا ما باید از سوریه دفاع کنیم و امام علی علیه السلام می فرمایند؛ هر کس در خانه خود جنگیده ذلیل شده است و امروز دشمن‌ترین دشمن رژیم صهیونیستی است و مهم‌ترین حامی آن آمریکاست.

وی عنوان کرد: با هیچ منشور بین‌المللی نمی سازد که غذا و آب و کسی را قطع کنی و امروز دو میلیون انسان در غزه در محاصره غیر انسانی رژیم صهیونیستی است و دنیا به جایی رسیده است که غربی ها می گویند فلسطین حق دفاع از سرزمین و مردم خود را ندارد اما آمریکا حق دارد از جنایتکاران و غاصبین حمایت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: برخی کشورها به دروغ می گویند استقلال دارند اما مواضع خود را با دستور آمریکا تنظیم می‌کنند و برخی از کشورهای منطقه اعتراف می کنند که اشتباه کردیم اسرائیل را در منطقه قرار دادیم و واضح است کشور مسلمانی که به رئیس رژیم صهیونیستی پیام تسلیت فرستاد، دارای چه شعوری است؟

وی تأکید کرد: حوزه مقاومت امروز متحد شده است و یک لحظه نشستن در برابر این جنایات رژیم صهیونیستی جنایت و خیانت به اسلام است و علمای شیعه و سنی باید دائما علیه رژیم صهیونیستی تبلیغ کنند و دفاع غربی ها از حقوق بشر دروغی بیش نیست.

حجت الاسلام فیاضی گفت: این قدرت بعد از ۷۰ سال در حماس به وجود آمد و آن ها پیش رفتند و امروز موشک‌های نقطه زن با خطای ۵ متر در اختیار حماس است و دشمنان این را می دانند و امنیت ملی رژیم صهیونیستی رسما این را اعلام کرد که اگر یک حمله تمام عیار از طرف فلسطین و جبهه مقاومت صورت بگیرد این رژیم نخواهد توانست در برابر آن مقاومت کند و ما باید برای نابودی خودمان آماده کنیم. شرط نابودی اسرائیل وحدت امت اسلام است.

وی افزود: امروز گفتمان موشک است و امروز فلسطین در برابر جنایت ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی مقاومت می کند و ما امت اسلامی باید یدواحده باشیم و از دیشب امت اسلامی در خیابان‌ها هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha