شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان از آمادگی مردم ولایت مدار این استان برای اعزام به غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با محکومیت جنایات وحشیانه و بی رحمانه رژیم غاصب و جعلی صهیونیست بیان کرد: همه آزادگان و استکبار ستیزان جهان جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم می کنند.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی بیان کرد: جبهه مقاومت با انجام این عملیات ضربه سنگینی به پیکره رژیم غاصب صهیونیست زد.

امام‌ جمعه خرم آباد رژیم جعلی، سفاک و غاصب اسرائیل را منفورترین رژیم جهان برشمرد و اظهار کرد: سردمداران رژیم غاصب صهیونیست باید منتظر ضربات سنگین جبهه مقاومت باشند و بدانند نابودی آنان نزدیک است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه ملت های آزاده،مسلمان و استکبار ستیز تا پای جان حامی ملت های مظلوم و ستمدیده جهان هستند، خاطرنشان کرد: حمایت مردم مسلمان و آزاده جهان از فلسطینیان بی گناه و مظلوم ادامه خواهد داشت.

وی از کشورهای جهان خواست با توجه به جنایات بی‌سابقه این رژیم جعلی از هر گونه عادی‌سازی روابط و تعاملات اقتصادی با رژیم دیوسیرت و جعلی صهیونیست خودداری کرده و آن‌ها را از تمامی مجامع بین المللی اخراج کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان از آمادگی مردم ولایت مدار این استان برای اعزام به سرزمین‌های اشغالی خبر داد و خواستار ارسال کمک های بشردوستانه به مردم مظلوم فلسطین شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۵۵۵ شهید سرافراز استان لرستان در ۶ آبان ماه امسال اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ یادواره و همایش ذیل این کنگره برگزار شده که امید می رود برگزاری اجلاسیه های شهدا در تعمیق روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موثر باشد.

در نماز جمعه این هفته خرم آباد از خانواده شهدای والامقام محمد کشوری، محمدعلی خدادادی نژاد، فتحعلی دریکوند و جهانبخش میردریکوند تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر قربانی US ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 1
    باسلام و درود خواااهشمندم درخصوص ثبت نام و هر چه سریعتر اعزام اینجانب اقدامات لازم مبذول فرمائید.
  • مجیدسرلک IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    باسلام لرستان رافراخون دهیدتابااهنگ وسرودحماسی دایه دایه وقته جنگه به ظرف 48 ساعت حماسه ای ماندگارهمچون عملیات غرورآفرین حاج عمران رادر قلب اسرائیل رقم بزنندتادنیابداندایران حریف می طلبد