دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امام جمعه اهواز شورای اداری خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر ایران اسلامی اراده کند، میلیون تن از ارتش توانمند مقاومت از ۱۷ کشور اسلامی و نه مثل طوفان الاقصی بلکه صاعقه الاقصی بر سر شما خراب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه آبادان در مصلی این با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: خداوند متعال در حدیث قدسی به همه فرزندان آدم ورع و تقوای الهی را توصیه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: براساس روایت نبوی برترین اعمال در زمان غیبت امام زمان(عج)، انتظار فرج است. سه دوران مشخص در دوران انقلاب حضرت وجود دارد "آمادگی، انتظار و نشانه های ظهور"، "تحقق انقلاب و مبارزه با ظلم و فساد" و "دوران حکومت و عدالت حضرت" است.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: حکومت جهانی امام زمان(عج) خالی از تبعیض، اختلافات طبقاتی، صف بندی های مفسده آفرین، خالی از جدایی ها، اختلاف ها و پراکندگی ها، عالمی خالی از جنگ، خون‌ریزی و تجاوز و جهانی خالی از خنده های مستانه استعمارگران و ناله های محرومان به زنجیر کشیده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: خطوط اصلی نظامات حکومت جهانی امام عصر(عج) ترسیم شده است که ۷ اتفاق اساسی اتفاق شامل "پیشرفت برق آسای علوم در عصر حضرت"، "پیشرفت سریع صنایع"، "پیشرفت عظیم اقتصادی و عدالت اجتماعی"، "پیشرفت عرصه فضایی"، "نوسازی در تمام زمینه های فکری و فرهنگی"، "وحدت ادیان" می افتد.

وی با اشاره به مسأله حجاب و برنامه ریزی دشمن برای آن، گفت: این مسأله دغدغه رهبرمعظم انقلاب و جامعه ایمانی است که اگر توجه شود یقین بدانید برنامه ریزی که دشمن برای عالم اسلام به ویژه ایران اسلامی داشته از بین می رود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: حجاب محدودیت رشد آفرین براساس فطرت انسان، عامل تکریم شخصیت زن، لباس مشارکت اجتماعی و عامل امنیت است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که امروزه در کشورهای غربی و به ویژه آمریکا، مردان بی غیرت به عفت زن تعدی و تجاوز به عنف می کنند، افزود: براساس آمارهای رسمی بسیار وحشت انگیز است که در غرب هر ۶ ثانیه، تجاوز به عنف صورت می‌گیرد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: دین مبین اسلام اصرار دارد که زن در اجتماع خود را بپوشاند. شهید مطهری عالمانه درخصوص میزان اثرگذاری زن در جامعه و خانواده نکاتی را بیان می کند و کشورهای غرب به خوبی متوجه این نکته شده و برای به لجن کشیدن آن برنامه ریزی کرده اند.

وی با اشاره به این‌که چه عاملی سبب شد که دشمن در سال گذشته نسبت به مسأله حجاب ورود پیدا کرد، ادامه داد: ساخت سریال هایی با جاذبه برای دختران و مادران از طریق ماهواره ها از دیگر برنامه های دشمن بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که دشمن در قالب سریال های خانگی و هنر به دنبال ۷ اتفاق بود، افزود: "سست نشان دادن بنیاد خانواده"، "سخیف جلوه دادن شغل خانه داری و فرزندپروری"؛ البته هرگز جامعه دینی و اسلام با کار کردن زن مخالف نیست‌ و تفاوت در این است که در جامعه اسلامی حریم هست‌، دو مورد از اهداف است.

وی ادامه داد: "نفی هرگونه تقیدات مذهبی و دینی"، "ترویج بی بندباری، بی حیایی و بی غیرتی"، "قبح زدایی از روابط نامشروع""، اشاعه پدیده فرزندان نامشروع و حرام زاده"، "عادی سازی خیانت به همسر و عشق و هوس های چند ضلعی" از دیگر اهداف برخی سریال ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین درخصوص اقدامات لازم از سوی جبهه حق، خاطرنشان کرد: براساس آیه قرآنی "فَمَن اعتدَی عَلَیکم فَاعتَدُوا علیه بمثلِ ما اعتدی علیکم" باید در نقطه مقابل برنامه داشته باشیم. رهبرمعظم انقلاب فرمودند جواب کار فرهنگی باطل باید کار فرهنگی قوی باشد. امروز رسانه حرف و آخر را در دنیا می زند و هنر اسلامی خیلی کار از دستش بر می آید.

امام جمعه اهواز افزود: "همانگونه که در قالب رسانه و هنر دشمن کار می کند باید در نقطه مقابل آن کار کرد"، "پرهیز از اقدام انفعالی"، "آموزش مستقیم و غیرمستقیم عوامل تحکیم و هشدار نسبت به عوامل تزلزل خانواده"، "تبلیغ ازدواج آسان" و "تربیت و دانش افزایی نسبت به نیروهای فرهنگی و ارزشی اهل هنر" از جمله اقدامات لازم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: در استان خوزستان ظرفیت های اقتصادی به ویژه در آبادان و خرمشهر کم نیست و جوان جویای کار کم نداریم و باید زمینه اشتغال آنها را فراهم‌ کرد. مسئولان در دولت و استان مشغول کار هستند اما شرکت ها و مجموعه های اقتصادی در گام نخست باید ظرفیت های تولیدی را افزایش دهند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد ادامه داد: پالایشگاه ها، مناطق آزاد و شرکت ها به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند و محرومیت در این دو شهرستان را از بین ببرند.

وی با اشاره به ورود شهدای تازه تفحص شده از مرز بین المللی شلمچه، تاکید کرد: مردم متدین در روز دوشنبه ساعت ۹ به خوبی از شهدا استقبال کنند.

امام جمعه اهواز درخصوص مساله فلسطین و غزه، بیان کرد: امروزه شاهد هستیم که هزاران کودک و زن و مرد به فجیع ترین راه ممکن به شهادت می رسند و جنگ تمام عیاری است که در جامعه امروزی داه انداختند.

وی عنوان کرد: سال گذشته، رسانه های تحت نفوذ استکبار از مرگ طبیعی یک زن با تبلیغات دروغ، فاجعه حقوق بشری خلق کردند که توسط ایران کشته شده در صورتی که مستندات مختلف ضد آن وجود داشت اما امروزه در یک نوبت حدود هزار نفر را قتل عام می کنند اما دریغ از اینهایی که حامی حقوق بشر هستند صدایی از آنها در بیاید. چرا از برخی ها آه و ناله ای نمی رسد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: تمام مصیبت هایی که در عالم اتفاق می افتد زیر سر آمریکای جنایتکار است. اگر ایران اسلامی اراده کند، میلیون تن از ارتش توانمند مقاومت از ۱۷ کشور اسلامی و نه مثل طوفان الاقصی بلکه صاعقه الاقصی بر سر شما خراب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: به مسئولان توصیه می‌کنم که مردم ایران اسلامی بسیار خوب و در تمام صحنه ها در خط مقدم هستند و هرکجا که احساس کردند در صحنه بودند، در عمر باقیمانده از دولت تلاش کنیم‌ که بیشتر خدمت کنیم‌ و شب و روز نشناسیم.

حجت والمسلمین موسوی‌فرد ادامه داد: دو شهرستان آبادان و خرمشهر در خط مقدم دفاع از کشورها بودند و سالیان متمادی زجر و مصیبت کشیدند و نسبت به این دو شهرستان به ویژه مناطق محروم باید خدمات ویژه ارائه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha