یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 1114686
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
اخبار کوتاه

حوزه/ تجمع خودجوش معترضان در جم، کایک و وحدتیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و برگزاری مرحله استانی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان بوشهر برخی از اخبار کوتاه استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین نشست هماهنگی برنامه‌ریزی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی و هفته بسیج دانش آموزی صبح امروز با حضور امام جمعه بخش کاکی و اعضاء شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش کاکی برگزار شد.

حجت الاسلام حسین‌پور امام جمعه بخش کاکی در این نشست با اشاره به اهمیت انتقال پیام استکبارستیزی ملت ایران به نسل جدید، اظهار داشت: این پیام قدرت مقاومت است، که امروز در سراسر جهان شنیده می‌شود، دنیا پیام رهبر معظم انقلاب را دریافت کرده و دشمنان و آشوبگران باید بدانند طبق آموزه‌های دینی، یقینا ملت ما در آینده نه چندان دور، جشن زوال استکبار جهانی را خواهد گرفت.

در این نشست حاضرین پس از تبادل نظر، ضمن انتخاب سرهنگ قاسمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی الهادی(ع) به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت، در اجرای منسجم و برنامه‌ریزی شده هفته بسیج دانش آموزی و مراسم محوری روز استکبارستیزی یوم الله ۱۳ آبان ماه، در شهرهای کاکی و بادوله و دهستان کبگان تصمیمات لازم اتخاذ کردند.

تجمع خودجوش معترضان جمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع مردم ولایی شهرستان جم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در اعتراض و محکومیت اقدام بزدلانه رژیم کودک کش اسرائیل در بمباران مراکز درمانی و اهتزاز پرچم سیاه، صبح امروز در محل میدان امام حسین(ع) شهر جم با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، امام جمعه، فرماندار و معاونین، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر مسئولین دستگاه‌های اداری و جمعی از امت حزب الله همیشه در صحنه، بانوان و تعدادی از دانش آموزان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در اجتماع پرشور مردم انقلابی و ولایی شهرستان جم در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به سخنرانی پرداخت.

برگزاری مرحله استانی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان بوشهر

مرحله استانی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان بوشهر صبح امروز در رشته‌های معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه با حضور تعداد ۳۱ شرکت کننده آقا و خانم راه یافته از مرحله شهرستانی، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه خواهند یافت و با نفرات برتر استان‌های دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

تجمع مردم وحدتیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم ولایت مدار و مسئولین شهر وحدتیه امروز با تجمع در میدان امام حسین(ع) این شهر، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهر غزه را محکوم کردند.

در این اجتماع امام جمعه شهر وحدتیه در سخنانی با اشاره به جنایات اسرائیل جنایتکار در طول دهه‌ها اشغالگری، اقدامات و جنایت اخیر این رژیم در بمباران بیمارستان شهر غزه را محکوم کرد.

در این تجمع پرچم‌های اسرائیل و آمریکا به نشانه اعتراض آتش زده شد و تجمع کنندگان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار و خشم خود را نشان دادند.

تجمع مردم کاکی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم ولایتمدار و متدین انقلابی بخش کاکی امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس به‌ویژه بمباران بیمارستان غزه، تجمع اعتراضی داشتند.

تجمع کنندگان در حالی که در دستان خود پرچم‌های مقدس ایران و کشور مظلوم فلسطین و عکس نوشته‌هایی با مضامین دفاع از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از سکوت برخی کشورهای اسلامی در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل داشتند، خواستار حفظ وحدت و همدلی بیش از گذشته مسلمانان در مقابله با رژیم اشغالگر قدس شدند.

در این تجمع اعتراضی پرچم منحوس رژیم کودک کش غاصب توسط مردم به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha