دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ همایش بصیرتی طلاب ارومیه با حضور حجت الاسلام رهدار

حوزه/ مدیرگروه مطالعات سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: امروز زنان و کودکان فلسطینی به رزمندگان مقاوم و گروه‌های مقاومت به ملت مقاومت تبدیل شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد رهدار، عصر امروز در نشست «انسان جدید فلسطین» که با موضوع تأملی بر حماسه شگفت‌انگیز فلسطین در سالن همایش‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد اظهار کرد: با ظهور انقلاب اسلامی شاهد تولد انسان‌های جدیدی هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در چهره مردم فلسطین پشیمانی را نمی‌بینیم، مطرح کرد: درد، زخم و غم بسیاری در چهره این مردم وجود دارد ولی پشیمانی، یاس و تفرقه در آن وجود ندارد.

مدیرگروه مطالعات سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه این خصوصیات به راحتی برای ملتی میسر نمی‌شود، عنوان کرد: ملت فلسطین بهای این اتفاق را با ۷۰ سال فشار جنگ و بمباران پرداخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز هیچ ترس و فراری را از مردم فلسطین شاهد نیستیم، خاطرنشان کرد: امروز زنان و کودکان فلسطینی به رزمندگان مقاوم تبدیل شده‌اند و امروز گروه‌های مقاومت به ملت مقاومت تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رهدار با بیان اینکه جنگ و شهادت وفاق اجتماعی ایجاد می‌کند، تصریح کرد: مقاومت ملت فلسطین حاصل جنگ و شهادت‌های گذشته است.

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین از انگاره مظلومیت و مقاومت برای خود هویت می‌سازد، یادآور شد: ملت فلسطین به قدری مظلوم است که اگر به درستی تبیین شود، تمام مردم آزاده جهان از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

مدیرگروه مطالعات سیاسی دانشگاه باقرالعلوم با بیان اینکه ملت فلسطین یک ملت تاریخ‌دار است، ابراز کرد: در طول این تاریخ خودآگاهی ملت از مقاومت گسترش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت و مقاومت فلسطین در یک موضع جدید ایستاده است، بیان کرد: امروز ملت فلسطین از یک مقاومت انفعالی به یک مقاومت فعال رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین رهدار با بیان اینکه تنها با ایدئولوژی اسلام می‌توانیم با کفر بجنگیم، اظهار کرد: جبهه مقاومت این‌گونه نیست که هر شخصی با هر اعتقادی اسلحه به دست بگیرد و بجنگد.

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین نیازمند رهبر دینی است، مطرح کرد: ملت فلسطین نمی‌تواند مبارزه در خاک‌ریز را به روش مبارزه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کند.

مدیرگروه مطالعات سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه ملت فلسطین باید در تاریخچه گذشته خود به دنبال الگو باشد، عنوان کرد: امروز ملت فلسطین می‌خواهد وجود رژیم منحوس صهیونیست را پاک کند.

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین نباید دچار روزمرگی شود، خاطرنشان کرد: ملت فلسطین در مبارزه خود باید به شبکه مقاومت اسلامی برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha