دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
غزه

حوزه / یک کارگردان سینما گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی هر روز با بمباران غزه کودکان و زنان فلسطینی را به خاک و خون می‌کشد این جنایت تا ابد در تاریخ بشریت باقی خواهد ماند.

حجت‌الله سیفی، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها، گفت: آنچه این روزها در غزه رخ می‌دهد قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. رژیم کودک‌کش صهیونیستی هر روز با بمباران غزه کودکان و زنان فلسطینی را به خاک و خون می‌کشد این جنایت تا ابد در تاریخ بشریت باقی خواهد ماند.

وی افزود: نکته دردآور این است که نهادهایی که نام حقوق بشر را به روی خود گذاشته‌اند نسبت به جنایات که رخ می‌دهد سکوت کرده‌اند. این امر نشان می‌دهد که تمام شعارهایی که از سوی آنها مطرح می‌شود پوچ بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.

این کارگردان ادامه داد: نکته عجیب‌تر اینکه دستگاه‌های تبلیغاتی غرب و رژیم صهیونیستی می‌خواهند با تحریف واقعیت، جای ظالم و مظلوم را عوض کنند درحالی‌که ملت فلسطین بیش از ۷۰ سال است که در اسارت صهیونیست‌ها گرفتار آمده است و عملیات «طوفان الاقصی» تنها اقدامی دفاعی در مقابل دشمن صهیونیستی است.

سیفی تأکید کرد: هیچ کشتاری به پیروزی ختم نخواهد شد. این امر برای اسرائیل صادق است. آنها شاید با پشتیبانی غرب جنایات مختلف انجام دهند اما در نهایت محکوم به فنا هستند چون هر کودک فلسطینی در آینده یک مبارز علیه اسرائیلیان خواهد بود. در این میان کشورهای مسلمان وظیفه دارند به هر طریق ممکن به یاری فلسطینیان بشتابند.

وی تاکید کرد: رسانه‌های ایرانی باید پوشش خوبی به آنچه در غزه رخ می‌دهد داشته باشند زیرا همانگونه که گفتم غرب و صهیونیست‌ها حقیقت را تحریف می‌کنند در این میان قدرت رسانه‌ای ایران می‌تواند یاری رسان ملت فلسطین باشد. نکته دیگر اینکه در امر فیلم و سریال سازی نیز الهام گرفت و کارهای تأثیرگذاری تولید کرد همانند فیلم «بازمانده» که هنوز بعد از سال‌ها جذاب و تأثیرگذار است.

سیفی در انتها به هنرمندان توصیه کرد: نسبت به جنایات صهیونیست‌ها به طرق مختلف می‌توان واکنش نشان داد. یکی از این اقدام‌ها می‌تواند به خبر رسانی آنها در فضای مجازی اختصاص پیدا کند البته این اقدام تا به امروز از سوی هنرمندانی صورت گرفته اما باید بیشتر شاهد این امر باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha