سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه گناوه

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: ما باید به هدایت فرزندان کمک کنیم و بذر انقلاب و اعتقادات و آموزه های دینی را در دل آنها بکاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: این هفته مزین به نام شهدای دانش آموز و در رأس آنها شهید «حسین فهمیده» است که از هستی خود در راه دفاع از کشور و دین و مملکت فدا کردند و باید یاد و خاطره این شهدا همواره در جامعه زنده نگه داشته شود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال روز خاص است که همه اقشار و گروه‌ها، سلایق باید حضوری پررنگ و باشکوه در راهپیمایی این روز داشته باشند و مردم شهرستان گناوه نیز همزمان با سراسر کشور حضوری باشکوه در راهپیمایی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه به تعبیر حضرت امام(ره) جهان بر پایه تبلیغ استوار است ابراز داشت: شما می نگرید که در قضیه مقاومت فلسطین با قدرت رسانه همه آمدند در کنار اسرائیل قرار گرفتند.

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: ما باید به هدایت فرزندان خود کمک کنیم و بذر انقلاب و بذر اعتقادات و آموزه های دینی را بکاریم. پس قطعاً دیگر جایی برای دشمن و رد پایی برای حضور دشمن وجود نخواهد داشت، لذا این را یقین بدانید همه مسئولان در کنار شما دانش آموزان عزیز هستند، پس امروز وظیفه ما تبیین ارزش‌های دینی و انقلابی و ولایی است.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه نباید ترسی به خود راه دهیم گفت: آنهایی که تبلیغ می‌کنند از احدی غیر از خدا نمی‌ترسند. وظیفه‌ همه ما این است که تبلیغ دین کنیم و از باورهای دینی‌ خود با صلابت و با اقتدار دفاع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha