دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان  در قم

حوزه/ راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان از مصلی قدس به‌سمت حرم حضرت معصومه(س) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و استکبار ستیزی با حضور اقشار مختلف مردم، از جمله روحانیون، طلاب، اساتید حوزه، کارکنان مرکزمدیریت حوزه های علمیه، دانشجویان، دانش‌آموزان و... از مصلی قدس به‌سمت حرم حضرت معصومه(س) آغاز شد.

بر اساس این گزارش: هزاران تن از مردم قم ساعت ۱۰ صبح از مصلی قدس راهپیمایی خود را از مسیر میدان جانبازان - خیابان شهدا و خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز کردند.

مردم قم در این راهپیمایی در حالی که پرچم های فلسطین و حزب الله را در دست داشتند با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

اساتید و بانوان طلبه حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همچون مردم ولایتمدار در این راهپیمایی، حضور پرشور دارند.

فلسطین پیروز است اسراییل نابود است، اسراییل ننگت باد آمریکا مرگت باد، الله اکبر، هیهات منا الذله و وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد از جمله شعارهایی است که راهپیمایان سر دادند.

سیزده آبان در تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران از روزهای بزرگ و سرنوشت ساز است که هر سه حادثه بزرگ این روز (۱۳ آبان ۴۳، ۱۳ آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸) نقطه عطفی در مسیر حرکت این نهضت الهی شد و به جریان پیروزی انقلاب اسلامی سرعتی معجزه آسا داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha