دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مشاوره

حوزه/ رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت از ارائه خدمات مشاوره رایگان در حرم مطهر خبر داد و گفت: واحد مشاوره حرم مطهر در حوزه‌های خانواده، ازدواج، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق و اختلالات تربیتی ماهانه به‌صورت میانگین به ۵۰۰ نفر مشاوره ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام فلاح‌پور با اشاره به فعالیت مستمر واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت در طول سال اظهار کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در حوزه‌های خانواده، ازدواج، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق و اختلالات تربیتی به‌صورت رایگان به زائران و مجاوران خدمات می‌دهد.

وی با بیان اینکه عموم زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت می‌توانند به‌صورت فردی و خانوادگی از مشاوره با کارشناسان مجرب و امین حرم مطهر بهره‌مند شوند، افزود: مشاوره‌ها به‌گونه‌ای است که اکثر قریب به‌اتفاق مراجعه‌کنندگان از نتایج آن رضایت داشته و مشکلشان برطرف شده است.

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت پرتکرارترین مراجعان را به‌خاطر مشاوره قبل ازدواج و حل مشکلات خانوادگی عنوان کرد و گفت: مباحث مربوط به تربیت فرزند و چگونگی برقراری ارتباط با فرزندان از دیگر موضوعات پر تکرار است و کارشناسان این مجموعه به‌خوبی با ابعاد مختلف موضوعات آشنایی دارند.

وی با بیان اینکه واحد مشاوره حرم مطهر در دو نوبت صبح ویژه خواهران و عصر ویژه برادران و خانواده‌ها فعالیت می‌کند، گفت: در هر نوبت ۳ استاد حضور پیدا می‌کنند و در جلسات ۴۵ دقیقه‌ای به مراجعه‌کنندگان مشاوره می‌دهند و هر روز یک استاد نیز به زائرانی که از قبل نوبت نگرفته‌اند و موارد اضطراری اختصاص‌ داده‌ شده است.

حجت‌الاسلام فلاح‌پور گفت: نوبت‌دهی واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت به‌صورت تماس تلفنی با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۵۰ انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت ظرفیت خالی تا هفت روز بعد از تاریخ تماس، نوبت رزرو کنند.

وی با بیان اینکه به‌صورت میانگین ۵۰۰ نفر در ماه در حرم مطهر بانوی کرامت مشاوره دریافت می‌کنند، افزود: واحد مشاوره حرم مطهر در صحن جوادالائمه علیه‌السلام جنب درب ۲۴ واقع شده است و صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ ویژه خواهران و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه برادران و خانواده‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد حسین سیدی FR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    سلام ببخشید من یک مشکل داشتم میشه جواب بدید تا من باهاتون مشورت کنم