دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با مسئولین نهادهای مختلف

حوزه/ حجت الاسلام رضوی گفت: می توان از بانوان طلبه هم برای کارهای تربیتی، فرهنگی و دینی مسجد استفاده کرد و این مسئله موجب رونق مساجد و حضور بیش از پیش بانوان در مساجد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا رضوی امروز در دیدار با حجت الاسلام محمد خانبابایی مسئول امور رسیدگی به مساجد آذربایجان غربی، اظهار داشت: طلاب توانمندی در مدارس علمیه خواهران آذربایجان غربی در حوزه های مختلف تربیت شده اند که می توانند در مساجد نقش تاثیرگذاری داشته باشند و لذا لازم است از ظرفیت آن ها در امر تبلیغ و تربیت استفاده شود.


مدیرحوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی تصریح کرد: در کنار روحانیون و ائمه جماعت آقا، می توان از یکی از بانوان طلبه هم برای کارهای تربیتی، فرهنگی و دینی استفاده کرد که این مسئله موجب رونق مساجد و حضور بیش از پیش بانوان در مساجد می شود.


حجت الاسلام محمد خانبابایی مسئول رسیدگی به امور مساجد آذربایجان غربی نیز با استقبال از پیشنهادهای مدیرحوزه علمیه خواهران استان، گفت: طرح حضور فعال طلاب خواهر در مساجد نوشته شده است و ان شاالله بنا داریم در آینده در هر مسجد یک طلبه خواهر حضور پیدا بکند تا بتواند راهبری فرهنگی را در کنار روحانی و امام جماعت انجام دهد.


همچنین حجت الاسلام رضوی در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تقدیر از اقدامات فرهنگی این اداره کل گفت: طلاب مدارس علمیه خواهران آذربایجان غربی با گذراندن کلاس ها و دوره های متعددی در عرصه تبلیغ در مدارس، مساجد، مجموعه های فرهنگی و فعالیت در عرصه مربیگیری قرآنی توانمند شده اند و می توانند در این عرصه ها فعالیت کنند و لذا می طلبد تبلیغات اسلامی بیش از پیش به این مسئله توجه داشته باشد.


حجت الاسلام امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: در دو سال اخیر همکاری بین حوزه علمیه خواهران و تبلیغات اسلامی قابل قبول بوده است و همین امر موجب شده نشست ها و همایش های قرآنی با همکاری این دو مجموعه در سطح استان برگزار شود و در ایام تبلیغی نیز طلاب خواهر از سوی تبلیغات اسلامی به مساجد و مکان های تبلیغی اعزام شده اند و همکاری خوبی بین حوزه خواهران و تبلیغات اسلامی آسان وجود دارد.


دیدار با حجت الاسلام محمد حیدری زاد مدیر اسبق حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، اعضای موسسه بصائر میاندوآب و حجت الاسلام مؤمن مدیرعامل آرامستان های ارومیه از دیگر برنامه های امروز حجت الاسلام رضوی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha