یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
احمد واعظی

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه به اهمیت شفافیت و اطلاع رسانی پرداخت و گفت: گاهی دو قطبی شدن در لایه‌های مختلف در جامعه، باعث می‌شود محاسن و امتیازات دیده نشود ولی انسان‌های حق‌طلب و منصف می‌توانند با دیدن این دستاوردها قضاوت درست را به مردم منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: حوزویان حلقه واسطی هستند بین مردم و آحاد جامعه و نظام و اینکه به رای‌العین زمینه‌های پیشرفت را ببینند اقدام بسیار مبارکی است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ابراز کرد: بخشی از نمایشگاه مربوط به دستاوردهای دولت در این دو سال است و بخشی دیگر آورده نظام را به منصه ظهور می‌رساند و باید جامعه بداند کشور در کجا ایستاده و چه دستاوردهایی داشته و رتبه کشور در سطح جهان چند است.

وی به اهمیت شفافیت و اطلاع رسانی پرداخت و افزود: گاهی دو قطبی شدن در لایه‌های مختلف در جامعه، باعث می‌شود محاسن و امتیازات دیده نشود ولی انسان‌های حق‌طلب و منصف می‌توانند با دیدن این دستاوردها قضاوت درست را به مردم منتقل کنند.

واعظی تاکید کرد: نسبت به کاستی‌ها و ضعف‌ها باید تلاش بیشتری صورت گیرد اما مهم این است که قدم‌های بزرگ و مستمری برداشته شود و نباید تصور شود کار تمام شده بلکه بالعکس در بعضی جنبه‌ها کار شروع شده است.

وی برای آشنایی بیشتر با دستاوردها گفت: باید گفت‌گوی تفصیلی با صاحبان غرفه این نمایشگاه صورت بگیرد تا مخاطبان واقعی و عمیق‌تر با مسائل آشنا شوند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ابراز کرد: حضور برخی طلبه‌های جوان در این حوزه‌ و تسلط و اطلاعات کافی در این زمینه‌ها می‌تواند در جهاد تبیین که به طور خاص به عهده طلبه‌ها است بسیار راهگشا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha