یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
نشست خبری بیله سوار

حوزه / حجت‌الاسلام محمود فاضلی‌نیا در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج به خبرنگاران و اصحاب رسانه توصیه کرد تفکر غنی و فرهنگ بسیج را به عالی‌ترین شکل ممکن به تصویر بکشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام محمود فاضل‌نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله‌سوار مغان در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج قبل از ظهر امروز در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، با توصیه به خبرنگاران و اصحاب رسانه مبنی بر اینکه تفکر غنی و فرهنگ بسیج را به عالی‌ترین شکل ممکن به تصویر بکشید، اظهار داشت: اگر قرار باشد فرهنگ بسیجی فقط در یک هفته ترویج و تبیین شود، بزرگترین شکست را خورده‌ایم، فرهنگ بسیج گذشته درخشانی دارد و امروز هم شاهد و ناظر برکات و دستاوردهای بسیج و فرهنگ بسیج هستیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش را وقف اسلام کرد»، ادامه داد: اگر بخواهیم فرهنگ بسیج را بشناسیم و نشان دهیم باید به وجود مبارک امیرالمومنین(ع) که بزرگترین درس و الگو برای بسیج و افتخار و آوازه بسیج است، اقتدا کنیم.

حجت‌الاسلام فاضلی‌نیا تصریح کرد: وقتی امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افتخار خود دانسته که خود را بسیجی تبلیغ و معرفی می‌کند، برای ما هم حضور در این میدان افتخاری بزرگ است، امام راحل انقلابی تأسیس کرد که سلطنت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و طاغوت را درهم پیچید، ما به فرهنگ بسیجی افتخار می‌کنیم و این فرهنگ را گرامی می‌داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله سوار با بیان اینکه بیداری اسلامی رخ داده در منطقه، به برکت بسیج و فرهنگ بسیجی است، اظهار کرد: فرهنگ بسیجی ثابت کرد در دوران هشت سال دفاع مقدس می‌توان دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و پیروز شد.

حجت الاسلام فاضلی‌نیا مقاومت مردم فلسطین و غزه در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی را ناشی از فرهنگ بسیج عنوان کرد و یادآور شد: انتفاضه زمانی با سنگ بود و جوانان فلسطینی با سنگ مقابل دشمنان ایستادند ولی امروز در سایه خودباوری با توان موشکی از خود دفاع می‌کنند و این واقعیت امر است.

حجت‌الاسلام فاضلی‌نیا تصریح کرد: هر چه داریم از تفکر بسیجی داریم، در تاریخ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی دیدیم اگر تفکر بسیجی نباشد امکان پیشرفت وجود ندارد، هر جا تفکر بسیجی، مردمی و انقلابی باشد قطعا پیشرفت اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و نقش بسیج در برقراری امنیت در کشور، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید این تفکر بسیجی را در عالی‌ترین شکل ممکن به قلم و تصویر بکشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله سوار با تأکید بر اینکه الان جنگ، جنگ رسانه است، اظهار کرد: طبق نظر روانشناسان اثر یک عکس ۹ سال طول می‌کشد تا از ذهن پاک شود، دشمن هم روی این برنامه گذاشته است، هم‌اکنون آمریکا با ۲۶۰ کانال بیگانه و میلیاردها دلار هزینه مستقیم علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کند و با فرهنگ بسیج می‌توان با این جریان مقابله کرد.

حجت الاسلام فاضلی‌نیا، با بیان اینکه امروز باید رسانه‌های ما در جنگ روایت‌ها صادر کننده روایت حق و روایت صحیح باشند، گفت: بسیجی و خبرنگار سوژه‌یاب روی تیتر و لید خبری خود باید تفکر انقلابی پیاده کند و بداند خبری که می‌زند باید گره گشای مشکلات مردم باشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مقام معظم رهبری چهار راهبرد اصلی انتخابات را مشارکت، سلامت، امنیت و حضور مطرح کرده‌اند و اصحاب رسانه هم وظیفه دارند قلمشان حر و آزاده باشد.

حجت‌الاسلام فاضلی‌نیا تصریح کرد: رسالت خبرنگار این است که جامعه را آباد، امن و بالاتر نگه دارد، امسال وظیفه داریم برای جلب مشارکت مردمی و حضور حداکثری و انتخاب اصلح تلاش کنیم.

وی همچنین از برگزاری بیش از ۴۵ عنوان برنامه متنوع در قالب‌های نوآورانه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: جهاد تبیین، امیدآفرینی و به تصویر کشیدن قدرت بسیجیان باید محور قرار بگیرد، تا دلگرمی امت انقلاب و هدف اصلی بسیج که پاره تن مردم است بیش از پیش نمایان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha