یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
گفتگوی دینی در عرصه بین الملل

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از حضور ۱۲ مبلغ زباندان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در دوره کارگاهی «گفتگوی دینی در عرصه بین الملل» خبر داد.

خانم معصومه شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی کارگاهی «گفت و گوی دینی در عرصه بین الملل»، عنوان کرد: این دوره از سوی دفتر ادیان و مذاهب و مجتمع آموزشی پژوهشی بین الملل حوزه های علمیه و با همکاری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حوزه علمیه خواهران، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و دانشگاه ادیان و مذاهب در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها از حضور چشمگیر و فعالانه مبلغان زباندان جامعةالزهرا علیهاالسلام در دوره آموزشی و کارگاه تربیت گفتگوگر دینی در عرصه بین الملل خبر داد و گفت: این دوره برای طلاب زباندان و آشنا با فضای کنشگری در گفتگوهای دینی در عرصه بین الملل برگزار می‌شود.

شریفی افزود: این دوره با حضور ۵۰ مبلغ زبان دان که نیمی از آنها بانوان زباندان هستند، در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: اداره کل تبلیغ جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها پس از ثبت نام و گزینش داوطلبان، بستر حضور ۱۲ نفر از مبلغان زباندان این مؤسسه علمی حوزوی را در این دوره فراهم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha