دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: کسانی که به‌عنوان نخبه و چهره علمی، فرهنگی و دینی در جامعه شناخته می‌شوند با خستگی و ناامیدی غریبه هستند و هرگز مشکلات زندگی نمی‌تواند آنان را از مسیر و هدفشان دور سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سفر یک روزه‌ به قروه امروز در جمع نخبگان و اقشار مختلف این شهرستان حاضر شد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در اجتماع نخبگان قروه اظهار داشت: هیچ کسی نمی‌تواند منکر نقش نخبگان در جامعه باشد؛ آنان می‌توانند زمینه تاثیرات و تحولات مثبت در اجتماع باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: از ویژگی‌های نخبگان عدم وابستگی به دولت‌ها و حکومت‌هاست؛ نخبگان چهره‌هایی هستند که در خدمت مردم و برای مردم کار می‌کنند و همیشه منشاء توسعه و برکت بوده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه نخبگان از ویژگی‌های بسیاری برخوردارند، خاطرنشان کرد: کسانی که به‌عنوان نخبه و چهره علمی، فرهنگی و دینی در جامعه شناخته می‌شوند با خستگی و ناامیدی غریبه هستند و هرگز مشکلات زندگی نمی‌تواند آنان را از مسیر و هدفشان دور سازد.

در ادامه این نشست برخی نخبگان و مردم شهرستان قروه نظرات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha