دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیش اجلاسیه نماز، قرآن و عترت شهرستان بیجار به چند نکته مهم در اقامه نماز اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، پیش اجلاسیه نماز، قرآن و عترت شهرستان بیجار امروز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این پیش اجلاسیه با اشاره به اهمیت نماز در دین مبین اسلام، عنوان داشت: انسان مومن باید در نماز ۳ نکته بسیار مهم را مورد توجه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: یکی از این موارد و نکات بسیار برای انسان نمازخوان این است که نماز خود را اول وقت بخواند و در خواندن نماز کاهلی نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: یکی دیگر از نکاتی که نمازگزار باید مدنظر داشته باشد این است که اقامه نماز به صورت جماعت از اجر و پاداش بسیار مهمی نزد پروردگار متعال برخوار شد، لذا نمازگزار سعی کند که اگر شرایط حضور در نماز جماعت را داشته باشد حتما نمازش را به جماعت بخواهند.

وی خاطرنشان کرد: کسی که خود را برای اقامه نماز آماده می کند باید در آن لحظه از دغدغه های دنیوی فارغ شود و در پیشگاه خداوند متعال با حضور قلب حاضر شود، زمانی که انسان در نماز است، روح او در اعلا می باشد و این فرصتی معنوی و ارزشمند برای انسان نمازگزار و مومن محسوب می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha