دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حمید نیکزاد

حوزه/ دبیرستاد همکاری‌ها از برگزاری شش پودمان ۶۰ ساعته طی سه دوره‌ برای معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار با ارایه گواهی و در سه بخش عمومی، معارفی و اعتقادی، تخصصی و مهارتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت‌الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش روز گذشته طی سخنانی در هم اندیشی قطب چهار کشوری ستاد همکاری‌ها به میزبانی آذربایجان شرقی با بیان اینکه طرح امین یکی از اتفاقات مبارک در راستای اقدامات پرورشی است، اظهار داشت: مناطق و استان‌ها، مبلغان طرح امین را بر اساس نیاز آن منطقه و نیاز مدرسه به‌کارگیری نمایند و از موازی‌کاری در این زمینه نیز خودداری شود.

وی متذکر شد: طرح پیوند "منزل، مدرسه و مسجد" از جمله برنامه‌های مهم وزارت بوده که با جدیت پیگیری می‌گردد و لازم است استان‌ها برای رونق آن بیش از پیش همت نمایند.

حجت الاسلام نیکزاد در ادامه با اشاره به توفیق مدارس صدرا، متذکر شد: مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های مدارس صدرا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و برای رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه به امکان حضور طلاب طرح امین در کلاس درس بر اساس ساز و کارهای پیش‌بینی شده در طرح نماد، اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، بررسی برنامه‌های سالانه کمیته‌های استانی، بررسی پیش‌نویس راهنمای عمل برنامه‌های استان‌ها و ارائه گزارش از مصوبات نشست‌های کمیته استان‌ها و ارائه نظرها و پیشنهادها و ارائه رهنمود توسط دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، پایان بخش این جلسه بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha