دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیرکل آموزش و پرورش فارس

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با برنامه ریزی انجام شده ان شاءالله پیکرهای شهدا در ۱۲۰ مدرسه شهر شیراز و دیگر مدارس استان تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد خلیل عسکری امروز در جمع مدیران، معلمان و جمعی از دانش آموزان مدارس میزبان تشییع شهدای گمنام در شیراز اظهار کرد: حضرت علی (ع) زمانی که به شهادت رسید ندای «به خدای کعبه رستگار شدم» را سرداد و این مقام شهید است.

وی در ادامه اضافه کرد: معلمان و دانش آموزان استان فارس با اشتیاق آماده میزبانی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس هستند همانگونه که سال قبل هم نشان دادند با تمام وجود میزبان شهدای گمنام بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با تصریح اینکه پیوست رسانه ای مناسب برای برگزاری آیین حضور پیکر شهدا در مدارس بسیار مهم است، عنوان کرد: حضور شهدا یک فرصت تربیتی ناب است و رایحه ایثار و مقاومت را ماندگار می کند.

وی خاطرنشان کرد: اجازه دهیم فضای استقبال و تشییع شهدای گمنام در استان فارس، دانش آموز محور باشد و انها برنامه ها را به پیش ببرند.

عسکری خاطرنشان کرد: مدارس میزبان شهدا مشخص و با بهره گیری از ظرفیت راویان و رزمندگان دوره دفاع مقدس، مراسم استقبال را با شکوه هر چه تمام تر برگزار کنند.

وی گفت: با برنامه ریزی انجام شده ان شاءالله پیکرهای شهدا در ۱۲۰ مدرسه شهر شیراز و دیگر مدارس استان تشییع خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha