سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در فاجعه غزه به قدری بزرگ است که واقعیت برای افکار عمومی جهان برملا شده و راهی برای انکار و پنهان کردن آن وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان اظهار داشت: این استقامت ملت فلسطین، به طوفان الاقصی منجر شد و لذا تمامی تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی که ادعا می‌کرد یک مگس را رادارهای ما تشخیص می‌دهند بر باد رفت.

وی با بیان اینکه این عملیات لرزه بر جان آن‌ها انداخت و ابهت پوشالی شان شکسته شد، اضافه کرد: به شهادت رساندن این همه کودک بر جهانیان آشکار کرد که رژیم دروغین چه جنایتی را مرتکب شده است.

نماینده ولی فقیه در زنجان، ادامه داد: حامیان و پایه گذاران این رژیم هم بعد ۲ ماه استقامت این ملت مظلوم به رغم تمام جنایت‌ها به این باور خواهند رسید که شکست خورده‌اند.

وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی در فاجعه غزه به قدری بزرگ است که واقعیت برای افکار عمومی جهان برملا شده و راهی برای انکار و پنهان کردن آن وجود ندارد.

امام جمعه زنجان یادآور شد: طبق فرامین قرآنی اگر استوار و صبور باشیم و مسیر حق را بپیماییم، به پیروزی خواهیم رسید.

وی همچنین به ۱۹ آذر روز تشکیل شورای عالی فرهنگی و بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این ارتباط اشاره کرد و گفت: به گفته امام راحل حفظ فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت بزرگی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی، با بیان اینکه تدابیر فرهنگی و صف آرایی فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی و تلاش دشمن اهمیت به‌سزایی دارد، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی امر در این خصوص وظیفه سنگینی بر عهده دارند و دفاع و تبیین فرهنگ باید باهم انجام شود.

وی همچنین با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، خاطرنشان کرد: مردان سیاست، اقتصاد، فرهنگ و مدیریت در آینده، نسل جوان امروز هستند.

نماینده ولی فقیه در زنجان ابراز کرد: تربیت نسل جوان مومن، انقلابی، نخبه، دلسوز در سنگر درس، تحصیل و تهذیب مساله حائز اهمیتی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha