شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آیت الله سید عبدالله غریفی

حوزه/ آیت‌الله غریفی گفت: ظلم صهیونیستی با همه جنون، قساوت، خشونت و حماقتش به خاطر حمایت قدرت‌های بزرگ، دوباره نمایان شده است ولی آنها هر چه تلاش کنند نمی‌توانند اصول اعتقادی ملت فلسطین را از بین ببرند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبدالله غریفی در سخنرانی خود در مسجد امام صادق (ع) واقع در القفول منامه گفت: تداوم ظلم و خونریزی و تعرض به مقدسات، باعث شکست نیروی مجاهدان نمی‌شود گر چه خون‌های زیادی از آنها ریخته شود. استواری آنها شکست ناپذیر است. قدرت آنها ضعیف نمی‌شود و اراده‌شان سست نمی‌گردد؛ چرا که آنها اهل اصول و اعتقاد بوده و عاشق شهادت هستند.

وی افزود: همه نیروهای استبداد، هر چقدر هم که تفرعن به خرج داده و بی پروا و وحشتناک باشند، نمی‌توانند یک اصل را مغلوب کرده و یک ایمان را از بین ببرند، یا یک عقیده را سرنگون کنند.

او در ادامه تصریح کرد: صهیونیست‌ها به این دلیل می‌جنگند که یک رژیم دزد آنها را به کار گرفته است و اراده‌ای بی پروا آنها را مجبور به مبارزه و سلاخی کودکان، زنان و سالمندان نموده و از آنها خواسته خانه‌ها، مساجد و بیمارستان‌ها را هدف قرار داده و امنیت، آرامش، و زندگی بلکه همه چیز دیگر چون ارزش‌ها، آرمان‌ها، عزت و شرف را از بین ببرند.

این عالم بحرینی با محکوم کردن حمایت مالی، نظامی و رسانه‌ای رژیم‌های غربی از اسرائیل غاصب پرسید: وجدان جهان کجاست؟! سازمان‌های بشردوستانه کجا هستند و چرا سکوت کرده‌اند؟!

وی با بیان این پرسش که مواضع جهان عرب و جهان اسلام در قبال جنایاتی که عرق شرم بر پیشانی می‌نشاند کجاست؟! خاطرنشان کرد: محکومیت‌ها، بیانیه‌ها و سخنانی که صادر شد، موضع بازدارنده‌ای نیست و متناسب با وسعت تجاوزات صهیونیست‌ها، ابعاد جنایات و قتل‌عام‌های بزرگی که آنها انجام دادند نمی‌باشد.

آیت الله غریفی در ادامه از اقدامات مردم غیرتمند اسلامی و عربی در محکومیت جنایات اسرائیل قدردانی نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha