سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: وتوی قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزه ناکارآمدی و بی مصرفی نهادهای بین المللی را نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای فراجا اظهار داشت: پشت پرده این حرکت‌ها، جهان استکبار است که با ایجاد برخی سازمان‌های بین المللی برای حاکمیت بر جهان تولید تروریست می‌کند و خود براساس قانون جنگل حق وتو دارد و هر جایی لازم باشد ظلم می‌کند و از ظالم پشتیبانی می‌کند.

امام جمعه جزیره خارگ افزود: نمونه اخیر در وتوی قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزه بود که ناکارآمدی و بی‌مصرفی نهادهای بین المللی را نشان داد و حق وتو تشدید نفرت جهانی را بر علیه آمریکا را به‌دنبال خواهد داشت.

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها با داشتن حق وتو نمی‌توانند جلوی حرکت مقاومت را بگیرند، زیرا دو هدف صهیونیست در میدان دچار اختلال شد، اول نابودی حماس که در مراحل بعد به تضعیف حماس رسید و دوم آزادی کلیه اسرای صهیونیستی اعم از غیرنظامی‌ها و نظامی‌ها بود که آن هم تحقق پیدا نکرد.

امام جمعه خارگ گفت: آنها به‌علت ناکامی بعد از ۴۷ روز جنگ بدون دستاورد، امروز به دنبال دستاورد سازی هستند، لذا به جنوب غزه حمله هوایی کردند تا قفل شدن خود در شمال غزه را پوشش بدهند.

حجت الاسلام کارگر اظهار کرد: ریچارد هاس، رییس شورای روابط خارجی آمریکا صریحاً اعلام کرد حذف حماس ممکن نیست، زیرا حماس را نباید صرفاً یک سازمان دید بلکه حماس یک تفکر است.

وی عنوان کرد: تفکر حماس همان تفکر متکی به خداوند و امداد الهی است که نسل به نسل ریشه خواهد زد و سایه سیاه صهیونیست را محو خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha