دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه لاهرودی

حوزه/امام جمعه لاهرودگفت: جنگ غزه که منجر به کشتار و شهادت بیش از ۱۸ هزار نفر از مردم فلسطین شد، شکست ابهت و هیمنه صهیونیست را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن صفری امام جمعه شهر لاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به جنگ غزه اظهار داشت: این جنگ که منجر به کشتار و شهادت بیش از ۱۸ هزار نفر از مردم فلسطین شد، شکست ابهت و هیمنه صهیونیست را رقم زد.

وی افزود: اسرائیل با حمله به غزه و کشتار زنان، کودکان و فلسطینیان مظلوم، ابهت پوشالی خود را زیر سوال برد و اکنون جنگ خود را در جنوب غزه و دو شهر مهم کان‌یونس و رفع متمرکز کرده است تا رسوایی بزرگ این شکست را جبران کند.

امام جمعه لاهرود تصریح کرد: امروز نیازمند بیداری کشورهای اسلامی هستیم، چرا که از ممالک غیراسلامی هیچ انتظاری نیست و اگر کشورهای اسلامی به پا خیزند، اسرائیل نابود می‌شود.

حجاب و عفاف، هدف اصلی دشمن

حجت‌الاسلام صفری مسأله حجاب و عفاف را هدف اصلی دشمن عنوان کرد و گفت: امروز دشمن می‌خواهد با بی‌حیا کردن زنان و بی‌غیرت کردن مردان، عنصر اصلی حجاب را در جوامع اسلامی از بین ببرد.

وی با بیان اینکه مهمترین شعار دینی و یادگار حضرت زهرا (س) حفظ علم و پرچم حجاب است، خاطرنشان کرد: ما باید این دژ مستحکم را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دنیای غرب با برهنگی و از بین بردن حجاب و عفاف، بر زنان ما سیطره یابند.

امام جمعه لاهرود تصریح کرد: امروز بیش از ۸۰ درصد فرزندان به دنیا آمده در غرب حرام‌زاده و زنازاده هستند که این خود تأسف بزرگی برای جهان است و ضروری است زنان امروز ما قدر عفت و حجاب را بدانند.

راه‌اندازی مؤسسات خیریه حجاب

وی با تأکید بر لزوم راه‌اندازی مؤسسات خیریه حجاب، بیان کرد: خیران می‌توانند با تهیه چادر، آنها را در اختیار افرادی قرار دهند که می‌خواهند حجاب خود را کامل کنند.

استقبال از ورود شهدای گمنام به لاهرود

حجت‌الاسلام صفری با تبریک و تسلیت ورود شهدای گمنام به استان اردبیل و شهرهای مختلف، گفت: شهر لاهرود یکشنبه شب میزبان شهدای گمنام است تا با تجدید میثاق با آرمان‌های آنها، اسلام و کشور را برای همیشه تاریخ بیمه کنند.

لزوم انتخاب صحیح در انتخابات

امام جمعه شهرستان لاهرود، با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: امروز برای همه ما واجب است تا با انتخاب صحیح اجازه ندهیم کرسی‌های مهم کشور به دست افراد نااهل و ناباب بیفتد.

انتهای خبر/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha