سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: سهم انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام و کشور بی‌بدیل است و با هیچ ابزار دفاعی دیگر قابل مقایسه نیست، دشمن با ناامیدی از آشوب‌سازی و تنش‌افزایی در جامعه بر روی کاهش مشارکت مردم تمرکز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به مساله عفاف و حجاب در خانواده اظهار داشت: یکی از حقوق و یکی از نکات مهم در اخلاق خانوادگی، بحث حجاب و عفاف است.

وی بیان کرد: حضرت یوسف و حضرت مریم دو شخصیت زن و مردی از نظر قرآن می‌باشند که مظهر عفاف، حجاب، و حیاء هستند.

امام جمعه جم با پرداختن به جنگ غزه و جنایت رژیم صهیونیستی، گفت: ماجراجویی نظامی صهیونیست‌ها بدون هیچ افق نظامی و سیاسی وارد سومین ماه خود شده است و نشانه‌های فراوان از جبهه سرنوشت‌ساز جنوب به چشم می‌خورد.

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: از بُعدی دیگر حملات صهیونیست‌ها به لبنان بیشتر جنبه هشداردهی و خنثی‌کردن موفقیت‌هایی است که حزب‌الله در فرصت ایجاد شده جنگ غزه برای تحکیم و تثبیت نظامی در جغرافیای مناقشه‌آمیز مرزهای جنوبی لبنان با سرزمین‌های اشغالی به‌دست آورده است.

وی ادامه داد: قطعنامه ۱۷۰۱ از قطعنامه‌های شورای امنیت است که در ۱۱ اوت ۲۰۰۶ برای پایان‌ دادن به جنگ میان حزب‌الله لبنان و اسراییل صادر شد و بر لزوم بازگشت به مرزهای ۱۹۴۳ تأکید دارد.

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: طرح این موضوع در شرایط کنونی مطمئناً خدمتی به رژیم صهیونیستی برای تضمین امنیت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف مرز جنوبی با لبنان است که ساکنان آن پس از تشدید تنش‌ها به سمت مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی آواره شده و بدون اخذ تضمین‌های گسترده امنیتی حاضر به بازگشت به این مناطق نیستند.

وی بیان کرد: آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی نه فقط به حمایت‌های گسترده سیاسی و تسلیحاتی از این رژیم در جریان جنگ غزه پرداخته، بلکه دستگاه حاکمیتی ایالات متحده نیز فشارها علیه هواداران فلسطینی‌ها و منتقدان جنایات اسرائیل را افزایش داده است.

امام جمعه جم ابراز کرد: آزادی بیان در کشورهای غربی از جمله آمریکا فقط تا زمانی وجود دارد که خط قرمزها و یا به اصطلاح تابوهای این کشورها مانند حمایت تام و تمام از رژیم صهیونیستی و یا هولوکاست زیر سؤال نرود.

حجت الاسلام محمدی در ادامه، انتخابات را مظهر قوّت ملی دانست و گفت: چهار راهبرد مشارکت بالا، رقابت، سلامت و امنیت باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در بین چهار راهبرد مزبور، به نظر می‌رسد "مشارکت بالا" و "رقابتی‌بودن" از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، آنچه مهم است موضوع جهاد همگانی برای تحقق انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی است.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: سهم انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام و کشور بی‌بدیل است و با هیچ ابزار دفاعی دیگر قابل مقایسه نیست، دشمن با ناامیدی از آشوب‌سازی و تنش‌افزایی در جامعه بر روی کاهش مشارکت مردم تمرکز کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha