دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه / امام جمعه عسلویه با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایت‌های اسرائیل در غزه، گفت: مجامع بین المللی و حقوق بشری نسبت به نسل کشی در غزه قدری احساس مسئولیت و انسان دوستی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به بیان ویژگی‌های متقین پرداخت و اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید زاد و توشه بردارید که بهترین زاد و توشه هم تقواست.

امام جمعه عسلویه با بیان فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب درباره فرهنگ غرب فرمودند، حرکت وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آبروی این رژیم و آمریکا و اروپا و آبروی تمدن غرب را برد، فرهنگ و تمدن غرب همان تمدنی است که با بمب فسفری ۵۰۰ کودک را شهید می‌کند.

وی بیان کرد: رییس یکی از رژیم‌های کشورهای غربی می‌گوید اسراییل دارد از خودش دفاع می‌کند، فرهنگ غرب این است، در این قضیه فرهنگ غرب بی‌آبرو شد، فرهنگ چپاول گری کشتن و غارت و فرهنگ سرنیزه فرهنگ غرب است، فرهنگ غرب می‌گوید هرکه با ما مخالف است باید از بین برود.

امام جمعه عسلویه با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایت‌های اسرائیل در غزه، یادآور شد: مجامع بین المللی و حقوق بشری نسبت به نسل کشی در غزه قدری احساس مسئولیت و انسان دوستی کنند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، حمله تروریستی علیه مقر انتظامی در راسک را محکوم کرد و یادآور شد: در این حمله ناجوانمردانه تعداد ۱۱ نفر از پرسنل جان برکف فراجا به شهادت رسیدند، این حرکت کور ددمنشانه بی پاسخ نخواهد ماند و ضربه مهلکی دریافت خواهند کرد، در این یک سال و اندی نیروی خدوم و تلاشگر انتظامی شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی در ادامه از همه دست اندرکاران برنامه عزاداری ایام فاطمیه قدردانی کرد و گفت: عزیزان مواکبی برپا کردند و تعداد زیادی روحانی و مبلغ به شهرستان آمدند و برنامه‌هایی اجرا شد، هیات‌های مذهبی در صحنه بودند و نیز هیات امناء حسینیه‌ها پای کار آمدند، مردم و جوانان در صحنه حضور داشتند، دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان همکاری کرد و زمینه حضور مبلغان فراهم شد، از همه تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha