دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
قب

حوزه / نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان طی پیامی درگذشت حاج عیسی سلیمانی پدر شهید حجت الاسلام شیخ حسن سلیمانی روحانی شهید دوران دفاع مقدس و پدر حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان بدین شرح است:

بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوالفضل سلیمانی امام جمعه محترم شهرستان آران و بیدگل، دامت برکاته

سلام علیکم و رحمه الله :

ارتحال والد معظم مرحوم حاج عیسی سلیمانی را از صمیم دل به حضورتان تسلیت عرض می کنم. ویژگیهای ایشان حقیقتاً برای همه ما درس عبرت و اسوه ماندگار است. از جمله :

۱ _ سحرخیزی دائمی حتی شب آخر قبل از بستری شدن در بیمارستان « وَبِالْأَسْحَارِ هُمْ یَسْتَغْفِرُونَ »

۲ _ پدر شهید روحانی، حجت الاسلام حسن آقای سلیمانی، اولین شهید روحانی منطقه و صبر در مصیبت او و بیان این الفاظ : که حسن بر ما سبقت گرفت و ما باید می رفتیم

۳ _ عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، زیارت سالانه امام رضا علیه السلام و همجواری فاطمه معصومه سلام الله علیها و وقف دو باغ برای روضه اربعین و شهادت امام رضا علیه السلام، در زیارت عاشورای مستمر و عمل به ایه « لَا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبَیٰ »

۴ _ نماز اول وقت و اهتمام تمام به نماز جمعه و جماعت و لبیک به حیّعلات اذان

۵ _ تلاوت قرآن کریم، کتاب الهی و عمل به آیه « فَاقْرَؤُا ما تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ »

۶ _ مشوّق طلبگی حضرت عالی و استمرار و جدّیت در این راه نورانی

امید آنکه خداوند متعال شهید عزیز و والدین گرانقدر و همه شهدا راه ثقلین را در جوار مُحمّد و آل محمّد صَلّی الله عَلیه وَ آله مهمان فرماید و صبر و سکینه خود را بر شما و همه خاندان نازل فرماید

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، سید سعید حسین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha