دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام زرنگاری

حوزه / معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری شهرستان بندرعباس گفت: مردم در یوم الله ۹ دی نشان دادند تا پای جان در مسیر ولایت فقیه و حفاظت و صیانت از آن باقی مانده‌اند و خلل و سستی در آنها راه پیدا نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام حمزه زرنگاری معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری بندرعباس امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت ۹ دی و روز میثاق امت با ولایت که در سالن غدیر فرمانداری بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت نامگذاری شده است.

وی افزود: مردم در این روز نشان دادند تا پای جان در مسیر ولایت فقیه و حفاظت و صیانت از آن باقی مانده‌اند و خلل و سستی در آنها راه پیدا نکرده است.

حجت‌الاسلام زرنگاری ادامه داد: همه آحاد ملت ایران اسلامی به‌ویژه مردم هرمزگان با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی و اجتماع مردمی یوم الله ۹ دی حضور خواهند داشت و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند کوبید.

وی خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی، با تأکید بر برگزاری با شکوه و با عظمت یوم الله نهم دی، خاطرنشان کرد: ۹ دی در تاریخ ایران ماندگار است و این ماندگاری باید بماند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرعباس، ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۹ دی، اظهار کرد: بر همین اساس روز شنبه ۹ دی ماه از ساعت ۹ صبح مراسمی با سخنرانی سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اجرای سرود ۲۰۰ نفری دانش آموزان در جوار گلزار شهدای گمنام در مسجد جامع شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha