شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
گروه تبلیغی نور ولایت

حوزه/ مدیر گروه تبلیغی نور ولایت افزود: امیدواریم که با حمایت خیرین و مردم شریف و با کمک اساتید مجرب و حافظان قرآن و ادارات مربوطه و اعضای فعال هیئت نور ولایت بتوانیم در راستای جامعه قرآنی و تحقق تمدن نوین اسلامی و جامعه قرآنی گامی برداریم.

حجت الاسلام امینی اطهر مسئول مجموعه هیئت نور ولایت در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در یاسوج، ضمن گزارشی از عملکرد سه ساله هیئت نور ولایت گفت: این هیئت دارای چند کمیسیون از جمله؛ آموزش و پژوهش، اخلاق و تربیت، سیاسی و اجتماعی و…. می باشد و تاکنون دو مسابقه برگزار شده که در اختتامیه این دور از مسابقات از ۵۰ نفر از فعالان قرآنی و برگزیدگان تقدیر به عمل آمده است.

مدیر گروه تبلیغی نور ولایت افزود: امیدواریم که با حمایت خیرین و مردم شریف و با کمک اساتید مجرب و حافظان قرآن و ادارات مربوطه و اعضای فعال هیئت نور ولایت بتوانیم در راستای جامعه قرآنی و تحقق تمدن نوین اسلامی و جامعه قرآنی گامی برداریم

امینی اطهر افزود: از برنامه های پیش رو برای کمیسیون های هیئت نور ولایت به مواردی از جمله اردوی دوره تربیت مربی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه به قم مقدسه؛ اردوی قرآن آموزان به پارک موج های آبی از طرف سازمان آموزش و پرورش؛ ایجاد موسسه قرآنی از طرف اداره ارشاد اسلامی و اردوی سفر به قم و مشهد مقدس برای حافظان جزء ۳۰قرآن به بالاتر و و حکمت های نهج البلاغه و... می توان اشاره کرد.

حجت الاسلام امینی اطهر نماینده طلاب استان کهکیلویه و بویر احمد عنوان کرد: از کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی برای مناظره دعوت می‌کنیم و همچنین نشست های تبیین اهداف و سیاست های خویش بصورت عادلانه در بین طلاب و هیئت نور ولایت به هدف حضور حداکثری مردم و انتخاب کاندیدای اصلح و در تراز انقلاب. از کاندیداهای انتخاباتی بعد از تایید صلاحیت شورای نگهبان دعوت می نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha