دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسین الدیهی

حوزه/ شیخ حسین الدیهی بر مخالفت خود با ائتلاف دریایی به رهبری ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه یمن را تاکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین بر مخالفت خود با ائتلاف دریایی به رهبری ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه یمن را تاکید کرد.

شیخ الدیهی در یک سخنرانی ویدئویی گفت که این موضع کل مردم بحرین با همه طایفه ها و اقشار آن است و این ائتلاف برای افزایش و تشدید ظلم در غزه، افزایش جنایاتی که علیه آن مرتکب می شود و محاصره تمام مردم فلسطین ایجاد شده است.

وی ادامه داد: به جای اینکه رژیم بحرین در این اتحاد کثیف و شیطانی شرکت کند، باید به حمایت از مردم غزه، دفاع از آنها و رساندن کمک های لازم به آنها اقدام می کرد.

معاون دبیرکل وفاق اسلامی اشاره کرد: رژیم آل خلیفه به طور فعال با بحرینی های مدافع غزه و حامیان مقاومت مقابله کرده و آنها را هدف قرار می دهد و بسیاری از آنها را دستگیر و به زندان می اندازد. شاید برجسته ترین بازداشتی امروز «ابراهیم شریف» باشد که به خاطر دفاع از غزه و رد این اتحاد متجاوزانه به زندان انداخته شد و محاکمه می شود.

شیخ الدیهی تاکید کرد: رژیم بحرین با رژیم صهیونیستی در یک سنگر ایستاده است و در کنار اشراری که قصد ظلم به مردم فلسطین را دارند، از رژیم اسرائیل دفاع می کند. امّا ملّت بحرین در سنگر دیگری در کنار رزمندگان مقاومت و مجاهدان مدافع سرزمین های مقدس در فلسطین هستند.

وی تصریح کرد: ملّت بحرین به دفاع از سرزمین فلسطین ادامه می دهند و حاضرند هر چه در توان دارند انجام دهند، حتی اگر مجبور به جهاد باشند، این کار را می کنند، اگر درهای ورود ملّت بحرین به غزه و پیوستن آنها به مقاومت در آنجا باز شود، بسیاری از مردم بحرین و جوانان آن از رسیدن به غزه و دفاع از سرزمین های مقدس دریغ نخواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha