شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
بازسازی عتبات عالیات

حوزه/ هوشیار با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی صحن عقیله بنی‌هاشم در کربلای معلی گفت: سه هزار و ۲۰۰ متر از این صحن به همت خیران و انسان‌های نیکوکار اردبیلی اجرایی و عملیاتی شده و قرار است در سال آینده به شکل کامل بهره‌برداری شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، اسفندیار هوشیار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل، در جلسه‌ای که امروز در اردبیل برگزار شد، از خیران این استان که در بازسازی و ساخت صحن‌های عتبات عالیات یاریگر ستاد بودند، قدردانی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر عملیات ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف و عقیله بنی‌هاشم زینب کبری (س) در کربلا، با همت خیران و ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال انجام است و در سال‌های آینده شاهد بهره‌برداری کامل از این مجموعه‌ها خواهیم بود.

هوشیار افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل از سال ۸۵ فعالیت خود را به شکل گسترده در استان آغاز کرده و در این سال‌ها سعی بر این بوده تا با جذب کمک‌های خیران در بخش‌های مختلف به ساخت مجموعه‌های خدماتی و رفاهی در عتبات عالیات کمک کند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل، با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی صحن عقیله بنی‌هاشم در کربلای معلی، گفت: سه هزار و ۲۰۰ متر از این صحن به همت خیران و انسان‌های نیکوکار اردبیلی اجرایی و عملیاتی شده و قرار است در سال آینده به شکل کامل بهره‌برداری شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی در عتبات عالیات فراهم آمده تا زائران در ایام اربعین حسینی و سایر فصول از این زیرساخت‌ها استفاده کنند.

هوشیار، همت اردبیلی‌ها را برای خرید ۵۰۰ قطعه خشت طلا یادآور شد و اضافه کرد: قرار است در ماه شعبان از خیرانی که به ستاد عتبات عالیات کمک کردند، تجلیل شده و قدردان تلاش آنها باشیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل بیان کرد: همچنان نیازمند این مساعدت‌ها و کمک‌ها هستیم تا به بهترین شکل و آراسته‌ترین وضعیت حرمین شریفین در کربلا، نجف، سامرا و کاظمین آماده پذیرایی از زائران باشد.

وی از خیران استان اردبیل خواست تا همچنان در این مسیر ارزشمند پیشقدم باشند و با کمک‌های خود، زمینه‌ساز رفاه و آسایش زائران حرمین شریفین باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha