سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود در مراسم سالگرد سردار دل‌ها و مراسم ۹ دی و همچنین سایر مناسبت‌ها نشان دادند که پشتیبان مسیر و آرمان‌های اسلام، انقلاب و شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای الغدیر برگزار شد، با محکوم کردن حمله تروریستی اخیر در کرمان، اظهار داشت: این حملات وحشیانه و بی رحمانه خللی در اراده روحیه مقاومت و اتحاد و انسجام مردم ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب خواهد ماند.

وی با بیان اینکه ملت ایران ملتی ولایی، شهیدپرور و انقلابی است، اظهار کرد: مردم ایران با حضور گسترده خود در مراسم سالگرد سردار دل‌ها و مراسم ۹ دی و همچنین سایر مناسبت‌ها نشان دادند که پشتیبان مسیر و آرمان‌های اسلام، انقلاب و شهدا هستند.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه راه شهید سلیمانی یک مکتب و راه سعادت بخش برای همه ما است، گفت: مردم ایران و آزادگان جهان باید این داشته‌ها را گرامی بدارند، چرا که این نمادها و الگوها قوه محرکه انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی، خاطرنشان کرد: ملت ما نشان داده که در وقایع مختلف انقلاب اسلامی محکم و استوار با اراده طولانی و آهنین در مقابل این توطئه‌ها ایستاده‌اند و اجازه دخالت در سرنوشت کشور را به بیگانگان نخواهند داد.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس مستقیم یا غیر مستقیم در حادثه کرمان دخالت دارند، ابراز کرد: روزی شهید سلیمانی بساط داعش را در سوریه و عراق برچید و آنان را زبون و خوار کرد، ‌ استکبار و همدستانش محبت و حمایت خود را به داعشیان نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: امروز رژیم اشغالگر قدس، آمریکای جنایتکار و داعشی‌ها جزو منفورترین و بی‌رحم ترین افراد نزد آزادگان جهان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی، با بیان اینکه ملت مقاوم و بابصیرت ایران اسلامی باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند، گفت: مردم همراه و همدل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و حرکت به سوی قله آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات از نمادهای جهاد تبیین است، یادآور شد: همه باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کنیم.

امام جمعه خرم آباد ابراز کرد: امروز انتخابات یکی از کارهای جامعه مجاهد و جهاد تبیین است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: نشست مهمی در استان با عنوان جهاد تبیین با حضور مدیران برگزار شد و ۲۰ مصوبه لازم الاجرای استانی داشت که همه باید به آن توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد: دخالت در انتخابات در ساختار شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تعریف نشده و به این جایگاه آسیب می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بر لزوم فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی و حمایت از کارکنان و کارگران این واحدها تأکید کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha