دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1131131
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
تبریز

حوزه/ امام جمعه ابهر گفت: نیروهای امنیتی، نیروهای فعال و مخلصی هستند که برای تأمین امنیت مردم شب و روز تلاش می‌کنند و در این راه شهدای بسیاری نیز تقدیم کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور امام جمعه ابهر امروز در جلسه ستاد دهه‌فجر شهرستان ابهر، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: این حادثه بسیار وحشتناک بود، به طوری که در این جنایت، برخی از افراد همه اعضای خانواده خود را از دست دادند.

وی افزود: با وجود اینکه مسئولیت این حادثه تروریستی را داعش بر عهده گرفته اما همه ما می‌دانیم که این رخداد کار داعش نیست، بلکه عقده‌گشایی رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام مرادپور، با یادآوری اینکه ملت ایران یاد گرفته که در همه حوادث، دشمن اصلی خود را بشناسد، تصریح کرد: دشمن اصلی ملت ایران، آمریکا و به تبع آن صهیونیسم جهانی و اسرائیل غاصب و کودک‌کش در منطقه است.

وی با توضیح اینکه این شهادت‌ها قلب ملت ایران را داغدار کرد، یادآور شد: علی رغم این موضوع، این شهادت‌ها حس انتقام، ایستادگی و پایداری را در وجود ملت همیشه سربلند ایران، تقویت می‌کند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه دشمنان هر روز برای ایران اسلامی برنامه داشته و به دنبال خراب‌کاری هستند، عنوان کرد: این در حالی است که با فداکاری نیروهای امنیتی، توطئه آنان شناسایی و خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام مرادپور با تأکید بر اینکه همه باید قدردان نعمت امنیت باشیم، یادآور شد: نیروهای امنیتی، نیروهای فعال و مخلصی هستند که برای تأمین امنیت مردم شب و روز تلاش می‌کنند و در این راه شهدای بسیاری نیز تقدیم کرده‌اند.

وی با توضیح اینکه قطعاً این حملات بدون پاسخ و بدون انتقام باقی نخواهد ماند، اذعان کرد: بنا به تأکید شهید سلیمانی، انتقام از اسرائیل به معنی شلیک موشک نیست، بلکه خون‌بهای این شهیدان، ریشه‌کنی رژیم منحوس صهیونیستی از منطقه است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی در حادثه ۱۵ مهر (۷ اکتبر) شکست جبران‌ناپذیری خورده که نباید این پیروزی را کوچک کرد، گفت: جنگ غزه یک جنگ وحشتناک برای اسرائیلی‌ها است، به طوری که ترس بر نیروهای رژیم صهیونیستی غلبه کرده است.

حجت‌الاسلام مرادپور، با اشاره به اینکه شکست رژیم صهیونیستی و کسانی که از آن‌ها در این جنگ حمایت می‌کنند، یک شکست غیرقابل جبران است، اظهار کرد: برای جبران این حادثه، رژیم صهیونیستی دست به ترور می‌زند و به دنبال این است که ایران را وادار به جنگ کند، اما ما حسرت اینکه اسرائیل با ایران بجنگد را بر دل آن‌ها می‌گذاریم، زیرا اسرائیل را باید حماس و کسانی که در خاک فلسطین هستند با دست خالی از بین ببرند.

امام جمعه ابهر، با اشاره به اینکه این اسرائیل است که در حال انتقام‌گیری قرار دارد و در موضع دفاعی است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ما منافع آمریکا در همه دنیا را به خطر انداخته و آن‌ها به دنبال جبران شکست‌های خود هستند.

وی با توضیح اینکه آمریکا می‌خواهد علیه یمن ائتلاف تشکیل دهد اما کسی وارد این ائتلاف نمی‌شود، افزود: نباید اجازه دهیم عده‌ای نقاط قوت ما را به نقاط ضعف تبدیل کنند.

حجت‌الاسلام مرادپور، گریزی به ایام‌الله دهه‌فجر زد و خاطرنشان کرد: توجه به دهه‌فجر نوعی تجدید قوا برای نیروهای اصیل انقلاب بوده و پاسداشت این دهه مبارک، در واقع شکر نعمت بزرگ‌ترین معجزه الهی است.

وی ادامه داد: حفظ و ارتقای امنیت عمومی حاکم بر کشور و بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در میان اقشار مختلف مردم، باید از اهداف برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر و سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha