پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1131220
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
مراسم هفتمین شب شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان

حوزه/کارشناس سیاسی گفت: همه طعم مرگ را خواهند چشید، اما مرگی زیباست که در راه خدا و ختم به شهادت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم یادبود هفتمین شب شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان، ویژه عموم بانوان در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان برگزار شد.

زهرا آسمند کارشناس سیاسی با اشاره به آیه شریفه"کل نفس ذائقة الموت" گفت: همه طعم مرگ را خواهند چشید اما مرگی زیباست که در راه خدا و ختم به شهادت باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: ما امنیت، آرامش، اعتبار و آبروی شهرستان را مدیون ۶۷۰ شهید دشتستان هستیم.

فعال سیاسی با تاکید بر بصیرت‌افزایی آحاد جامعه تصریح کرد: بصیرت در دنیای امروز تشخیص حق از باطل نیست بلکه تشخیص حق از حق نماست.

آسمند در بیان نکته اخلاقی آیه ۱۹۹ سوره مبارکه اعراف،بیان کرد: این آیه اخلاقی ترین آیه برای الگو برای شهیدانه زندگی کردن است.

وی با تشریح اصول مکتب شهید سلیمانی، افزود: این عملیات کور تروریستی نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی در مدار قدرت بلامنازع منطقه و دنیا در حال حرکت است و توانسته دو قطبی شرق و غرب را به تقابل حق و باطل تبدیل کند.

آسمند بیان کرد: خدامحوری، دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری از ملاک های زندگی شهید سلیمانی بود.

کارشناس سیاسی با اشاره به مکتب حاج قاسم اظهار کرد: شهدای دهه ۹٠ که روی دستان مردم قدرشناس تشیع شدند به درجه ای از ایمان و یقین می رسد که برای تجدید پیمان با فاطمیه صدر اسلام، عاشورای ۹۱،انقلاب ۵۷ و با مکتب حاج قاسم از زندگی دنیایی خود می گذرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha