دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه طلاب قزوین

حوزه/ سردار رفیعی آتانی گفت: موشک‌های سردار حاجی زاده سوخت می خواهد و سوخت این موشک ها، ما مردم هستیم که باید به میدان آمده و فرماندهان را همراهی کنیم و حضور پرشور در انتخابات، یکی از این میدان هاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار رفیعی آتانی در جلسه طلاب و فضلای قزوینی مقیم قم که در مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره طلاب شهید را باید گرامی بداریم؛ همان طلابی که امام راحل را در دوران انقلاب و دفاع مقدس همراهی کرده و فیض عظیم شهادت رسیدند.

وی ابراز داشت: قزوین دارای تاریخ بلندی است که بخشی از این تاریخ را علمایی همچون آیت الله باریک بین، آیت الله شالی و سایر بزرگان آن تشکیل داده اند و یاد آنان را گرامی میداریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در بخش دیگر از سخنان خود به مسئله جنگ اسرائیل و غزه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: حقیقت دعوای میان اسرائیل و غزه، حقیقت ۷۵ سال مظلومیت مردم فلسطین است.

سخنران این جلسه بیان داشت: اسرائیل پادگان آمریکا و اروپا در فلسطین است که برای حفظ منافع آنان ایجاد شده و تمام ساکنان آن نظامی اند؛ چراکه مردان آن سالی دو مرتبه و زنان آن سالی یک بار در لشگر احتیاط اسرائیل آموزش می بینند.

سردار رفیعی آتانی اظهار داشت: امروز ۵۰ میلیون کارتن خواب در آمریکا وجود دارد و برای آنان کاری نمی کنند؛ اما امکانات از آمریکا به سمت اسرائیل سرازیر می شود و پیشرفته ترین سلاح ها در اسرائیل وجود دارد.

وی ابراز داشت: طوفان الاقصی تماشای نسلی است که جنایت اسرائیل را در طول این سالیان مشاهده کرد و با این عملیات، بغض خود را نسبت به اسرائیل نشان داد؛ اما بی محابا به سراغ اسرائیل نرفت و از تجربه حزب الله، یمن، جنگ سوریه و ... درس گرفت و استفاده کرد.

حضور مردم در میدان سوخت موشک‌های انتقامی سردار حاجی‌زاده است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پاسخ به این سؤال که چه زمانی انتقام جنایات اسرائیل از سوی ایران گرفته خواهد شد؟، خاطرنشان ساخت: موشک‌های سردار حاجی زاده سوخت می خواهد و سوخت این موشک ها، ما مردم هستیم که باید به میدان آمده و فرماندهان را همراهی کنیم و حضور پرشور در انتخابات، یکی از این میدان هاست.

سخنران این جلسه بیان داشت: تمام طراحی آمریکا و اسرائیل این است که ایران را در این جنگ به صورت ظاهری به میدان بکشاند؛ اما با تدبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، کارها به صورت منطقی و عقلایی در حال انجام است.

سردار رفیعی آتانی در بخش پایانی سخنان خود به برخی خدمات سپاه صاحب الامر قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: ما در حال حاضر در بیش از ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی مشغول به فعالیت بوده و در کنار آن تا به امروز قریب به ۹۵ میلیارد تومان به مردم خدمت کرده و در روزهای گذشته ۱۱ هزار بسته معیشتی به دست مستمندان رسانده ایم.

فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین در پایان به برخی از سؤالات طلاب و فضلا پاسخ داد.

حضور مردم در میدان سوخت موشک‌های انتقامی سردار حاجی‌زاده است

همچنین در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علی‌مراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر قزوین به ایراد سخن پرداخت و گفت: یکی از نیازهایی که در استان قزوین با آن مواجه هستیم، نیاز به حضور طلاب و فضلا در سطح منطقه است تا بتوانیم از ظرفیت آنان برای فعالیت های فرهنگی استفاده نماییم.

وی ابراز داشت: برخی از استان ها از کمبود عالم رنج می برند؛ اما استان قزوین علمای بزرگی دارد که باید با هجرت خود، کمک حال مسائل فرهنگی استان باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر قزوین خاطرنشان ساخت: امروز به اندازه ظرفیت و تعدادی که از روحانیون وجود دارد، نقش روحانیت پررنگ نیست و باید به ترمیم آن بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی در پایان بیان داشت: انسجام دستگاه های فرهنگی هر شهرستان و هر استانی از ضروریات است تا بتوان از ظرفیت های موجود به خوبی استفاده کرد و بدون انسجام و همکاری نمی توان به نتیجه رسید.

در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام والمسلمین درگاهی، نماینده طلاب قزوین ضمن خیرمقدم به بیان برخی مطالبات و نظرات طلاب و فضلا پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha