دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار کیقباد مصطفایی

حوزه / سردار مصطفایی گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه حجاب و عفاف به واسطه بافت سنتی و تعصبات قومی قبیله‌ای که دارد درگیر مسئله حجاب و موارد این چنینی نیست، هر چند یک مورد هم زیاد است و تلاش بر این است این موضوع رعایت شود.  

سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب با اشاره به وضعیت حجاب در این استان، اظهار داشت: استان ما در حوزه حجاب و عفاف به واسطه بافت سنتی و تعصبات قومی قبیله‌ای که دارد، درگیر کشف حجاب و موارد این چنین نیست، هر چند یک مورد هم زیاد است و تلاش بر این است این موضوع رعایت شود.

وی با اشاره به وظایفی که قانون بر عهده نیروی انتظامی قرار داده، افزود: طرح ناظر یک تا چهار، نظارت بر سرنشینان خودروها و کشف حجابی که احتمالا صورت بگیرد اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در خصوص صنوف و اماکن و فضای مجازی بر اساس تکلیف اقدامات لازم انجام گرفت و تذکرات به موقع صادر شده و اقدامات قانونی به عمل آمد.

سردار مصطفایی، با بیان اینکه در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر بیشتر نیازمند توجه هستیم، خاطرنشان کرد: تیراندازی و استفاده بی‌مورد از سلاح و نزاع دسته جمعی، دغدغه‌های حوزه انتظامی در استان است.

وی گفت: در راستای حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر به صورت مؤکد دستورات لازم صادر شده که یکی از اولویت‌های مأموریت ما نیز حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکری است که در جریان تذکر با مقاومت و رفتارهای ستیزجویانه مواجه می‌شوند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد، با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: استان ما در مشارکت انتخابات زبانزد است، در همین راستا نیز نیروی انتظامی قرارگاه انتخابات راه اندازی کرده است.

وی تأکید کرد: فراجا با احصای موارد لازم در پی جلب مشارکت کارکنان مجموعه و خانواده آنها و نیز ارباب رجوع است که با رعایت این موارد بیشترین مشارکت را خواهیم داشت.

سردار مصطفایی، ادامه داد: در این راستا کلاس‌های آگاه سازی برای کارکنان و خانواده آنها برگزار شد و تا روز انتخابات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha