دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام حسن باقری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل

حوزه/ حجت‌الاسلام باقری گفت: برنامه‌های دهه فجر باید امیدآفرین باشد و روحیه امیدواری مردم را تقویت کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر باید به نحوی برگزار شود که مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی، روحیه امیدواری خود را تقویت کرده و برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت، اعتماد و انگیزه مضاعفی داشته باشند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، دستاوردهای عظیم و گنجینه‌ای گران‌سنگ را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است که باید این دستاوردها به نسل‌های آینده منتقل شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و حضور ملت به ثمر نشست، گفت: این دو عنصر همچنان در ادامه راه نیز ضروری است تا انقلاب اسلامی از گردنه‌های مختلف عبور کرده و به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.

وی دهه فجر را فرصتی استثنایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف برای نسل نوجوان و جوان دانست و افزود: باید از حداکثر ظرفیت‌های موجود، از جمله فضای مجازی، مساجد، هیأت‌های مذهبی، بانوان تأثیرگذار، مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مجموعه‌ها برای تبیین این دستاوردها و سرمایه‌های عظیم استفاده شود.

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امیدآفرینی باید در برنامه‌های دهه فجر از سوی همه دستگاه‌ها و نهادها مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برنامه‌های دهه فجر باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در حوزه‌های مختلف انقلاب اسلامی و سرمایه عظیم اعتماد مردمی در کنار پیشرفت‌ها و توسعه را به شایستگی رقم بزند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه اوج جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، گفت: امسال با توجه به حساسیت موضوع انتخابات و مسائل منطقه‌ای، باید حضور حداکثری مردم را در راهپیمایی و به دنبال آن در پای صندوق‌های رأی شاهد باشیم تا همه توطئه‌های دشمن با این حضور گسترده و سیل‌آسا خنثی شود.

وی یوم‌الله ۲۲ بهمن را روز تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا اعلام کرد و گفت: در این روز ملت ایران خیز عظیمی را برای رسیدن به عزت و عظمت دوباره بر خواهند داشت.

حجت الاسلام باقری به تشکیل ستاد دهه فجر و فعالیت ۲۵ کمیته تخصصی اشاره کرد و افزود: جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود امام به میهن اسلامی و برنامه‌های متنوع آغاز خواهد شد و تا یوم‌الله ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

برنامه‌های دهه فجر در استان اردبیل شامل برگزاری مراسم‌های گرامیداشت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مراسم‌های گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم، برگزاری جشن‌های مردمی و سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

در پایان سخنان خود، حجت‌الاسلام باقری از مردم اردبیل خواست تا با حضور گسترده در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های رأی، بار دیگر عزم و اراده خود را برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha