دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم اگر می‌خواهند مشکلات حل شوند و پیشرفت در جامعه حاصل شود، باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با انتخاب افراد اصلح، قدم در مسیر پیشرفت کشور بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع معتکفین اهوازی ضمن تبریک ولادت با سعادت امیرالمؤمنین(ع) و روز پدر به ولادت خاص امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: ولادت ایشان در درون کعبه طبق روایات عالمان شیعه و سنی، ولادتی خاص است که برای هیچکس اتفاق نیفتاده است. این اتفاق از طرف خداوند، پیام خاصی را به همراه دارد و نشان از اهمیت و بزرگی جایگاه ایشان در عالم بشریت دارد.

وی به اهمیت انتخابات برای پیشرفت اشاره و تاکید کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باعث انتخاب افراد لایق می‌شود. افراد اصلح و لایق نیز می‌توانند باعث ایجاد تغییر شوند که ماحصل تغییرات، رفع موانع و حل مشکلات است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم اگر می‌خواهند مشکلات حل شوند و پیشرفت در جامعه حاصل شود، باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با انتخاب افراد اصلح، قدم در مسیر پیشرفت کشور بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: به برکت انقلاب و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، تمام زیر ساخت‌های کشور برای پیشرفت مهیا شده است. برای حرکت با شتاب زیاد در مسیر پیشرفت، موانع داخلی و خارجی وجود دارد ولی مانع اصلی، سلطه آمریکا در منطقه است.

وی ادامه داد: دست آمریکا نیز در آینده ای نزدیک با ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از منطقه توسط نیروهای مقاومت، قطع می‌شود و دیگر هیچ مانعی برای پیشرفت وجود نخواهد داشت. آینده ایران و انقلاب بسیار روشن است و تمام کشورهای استکبار از آینده پیشرفته ایران بیمناک هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری درخصوص وظایف غیر رسمی اما شرعی نمایندگان مجلس خبرگان اشاره و گفت: نمایندگان خبرگان در اصل هیچ وظیفه اجرایی ندارند اما از آنجایی که علما با خداوند عهد بسته اند که از حقوق ملت دفاع کنند، بر خود واجب می‌دانند که صدای مطالبات مردم را به بهترین شکل به مسئولین استانی و کشوری برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: در سال‌های گذشته مطالبات فراوانی را در سطوح استانی و کشوری انجام دادیم، اما دو نمونه بارز آنها مطالبات در خصوص توقف انتقال آب استان و اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است که تا حد قابل توجهی هر دوی این مطالبات با پیگیری و گفتمان سازی به نتیجه رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha