دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جمالی امام جمعه موقت بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه حضور پررنگ در صحنه انتخابات باعث عصبانیت دشمنان است، گفت: بدون تردید همه حضور باشکوه مردم در این انتخابات را خواهند دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر، با بیان اینکه این ایام فرصتی است تا عوامل و مولفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران تبیین شود، اظهار داشت: در این ایام باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک تکلیف گفته شود.

وی با تأکید بر لزوم بازگویی خدمات نظام و انقلاب، گفت: آنچه امروز دشمنان ایران را رنج می‌دهد، ایجاد امید و باور در آینده انقلاب ایران اسلامی است و همه اعتقاد داریم که نظام و انقلاب اسلامی در آستانه رسیدن به قله است.

حجت الاسلام جمالی، با بیان اینکه مشکلات معیشتی وجود دارد، گفت: این مشکل را نیز با توکل بر خدا و همیاری مسئولان پشت سر خواهیم گذاشت و رفع خواهد شد.

امام جمعه موقت بوشهر به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن از سال‌ها قبل برای کمرنگ‌تر کردن حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده است، یادآور شد: دشمنان به دنبال این هستند تا افراد منتخب افرادی باشند که از انقلاب و ولایت فقیه فاصله گرفته باشند.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه حضور پررنگ در این صحنه باعث عصبانیت دشمنان است، اظهار کرد: بدون تردید همه حضور باشکوه مردم در این انتخابات را خواهند دید.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه کسانی‌که در داخل حرف دشمن را می‌زنند راهشان با دشمنان یکی است، گفت: چنانچه همزبانی با دشمن از روی ناآگاهی بوده باید آگاه شود ولی اگر از روی آگاهی باشد، این همزبانی با دشمن به منزله خیانت است.

حجت الاسلام جمالی، به تشریح فرمایشات رهبر معظم انقلاب پرداخت و یادآور شد: برخی کشورها در ظاهر جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس را محکوم ولی در عمل حمایت و پشتیبانی اقتصادی از رژیم اشغالگر قدس دارند، اما امروز کشور یمن به عنوان اتمام حجت برای کشورهای اسلامی اثبات کرد می‌توان در برابر تمامی ایادی استکبار ایستادگی کرد و نفس‌های دشمن را به شماره انداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha