چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر /  مصاحبه با آیت الله نجم الدین طبسی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حفظ، امنیت و استقلال کشور در گرو انتخابات است، گفت: اگر در انتخابات حضور فعال نداشته باشیم دشمن روی آن حساب باز می‌کند.

آیت‌الله نجم الدین طبسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، شرکت در انتخابات علاوه بر وظیفه، یک حق است و هر شهروند یک رای دارد و حق دارد در مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و... اظهار نظر کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مسئله انتخابات، حیاتی است، تصریح کرد: دشمن انتخابات را رصد می‌کند تا میزان شرکت مردم را ببیند؛ زیرا میزان شرکت مردم در انتخابات را میزان تأیید نظام می‌داند و حقیقت نیز همین امر است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: از مسئولین می‌خواهیم زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند، مشکلات را کم کنند و برخی از ناهنجاری‌ها را انجام ندهند.

وی با بیان اینکه اختلاس‌ها، غارت‌گری‌‎ها، دزدی‌ها و... اثر منفی در مشارکت مردم می‌گذارد، اظهار کرد: امام به مسئولین سفارش کردند که مواظب کارهایتان باشید و ببینید چه‌کاری می‌کنید تا کارهایتان ضد تبلیغ، ضد ارزش و ضد انتخابات نباشد و در عمل کاری نکنید که مردم شرکت فعال در انتخابات نداشته باشند.

آیت‌الله طبسی گفت: مردم بدانند حفظ، امنیت و استقلال کشور در گرو انتخابات است؛ اگر در انتخابات حضور فعال نداشته باشیم دشمن روی آن حساب باز می‌کند. اگر الان دشمنان جرأت تعرض به ایران را ندارند چون می‌دانند این نظام مردمی است و مردم پشتیبان آن هستند.

وی ادامه داد: اگر خدای ناخواسته شرکت در انتخابات کم شود، دشمن حساب دیگری می‌کند و امنیت ما به خطر می‌افتد، به همین خاطر برای برای حفظ امنیت، ناموس، استقلال، ایران، اعتقادات‌ و خودمان باید در انتخابات شرکت کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه یادآور شد: ما می‌خواهیم از شمال، جنوب، شرق و غرب در امنیت حرکت کنیم و این در گرو انتخابات است؛ امیدوارم همه به وظیفه‌ای که دارند عمل کنند و این حق را باز ستانند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha