سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
همدان

حوزه/ حجت الاسلام ارتقایی جهاد تبیین را یک فریضه واجب در شرایط کنونی دانست و ابراز کرد: دشمنان این آب و خاکل به دنبال وارونه نشان دادن حقایق و دستاوردهای کشور و البته ایجاد شبهه در اذهان مردم هستند که راهکار مقابله با این نقشه شوم دشمن، حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی روز سه شنبه در اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان، با تقدیر از همکاری دفتر امام جمعه، سپاه، حوزه علمیه و سازمان تبلیغات در برگزاری این همایش یک روزه، اظهار داشت: قرارگاه جهاد تبیین استان همدان با استفاده از ظرفیت روحانیون و مبلغین سراسر استان در عرصه‌های مختلف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، پاسخگویی به شبهات جوانان، روشنگری و مقابله با هجمه‌های دشمنان و تولید محتوای فاخر در فضای مجازی در حال خدمت است.

وی با تأکید بر اینکه همراهی و هم‌افزایی بین نهادهای فرهنگی، رمز موفقیت قرارگاه حوزوی جهاد تبیین در استان همدان خواهد بود، گفت: با وجود آنکه مدت کوتاهی از تشکیل این قرارگاه می‌گذرد، اما شاهد اقدامات مؤثری در راستای روشنگری و تبیین حقایق به مردم بوده‌ایم.

حجت الاسلام ارتقایی افزود: این قرارگاه آمادگی دارد تا با همه دستگاه‌ها و نهادها در زمینه جهاد تبیین همکاری کند.

وی با اشاره به ایام برگزاری انتخابات، یادآور شد: در ایام پیش رو لازم است تا با استفاده از جهاد تبیین به روشنگری و اقناع اقشار مختلف جامعه و بیان اهمیت حضور آنها در انتخابات بپردازیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، جهاد تبیین را یک فریضه واجب در شرایط کنونی دانست و ابراز کرد: دشمنان این آب و خاک به دنبال وارونه نشان دادن حقایق و دستاوردهای کشور و البته ایجاد شبهه در اذهان مردم هستند که راهکار مقابله با این نقشه شوم دشمن، حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین است.

وی با تأکید بر اینکه جهادگران تبیین با صبر و حوصله و زبان ساده و قابل فهم، به روشنگری و اقناع افراد مختلف جامعه بپردازند، گفت: خوب است تا از روش‌های مختلفی مانند گفت‌وگو، مناظره، پاسخ به شبهات و ارائه آمار و اطلاعات صحیح استفاده کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha