سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
احمد رایا حزب الله

حوزه/ احمد ریا، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد «شیطان بزرگ» یعنی آمریکا و عوامل آن، نقش و جایگاه و سلطه خود را بر منطقه از دست بدهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، احمد ریا، مسئول روابط عمومی حزب الله در منطقه بقاع، در یک نشست سیاسی در منطقه بیت شاما، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران باعث شد «شیطان بزرگ» یعنی آمریکا و عوامل آن، نقش و جایگاه و سلطه خود را بر منطقه از دست بدهند.

وی افزود: اولین اقدام انقلاب پس از پیروزی، اعلام روز جهانی قدس، تعطیلی سفارت اسرائیل در تهران، افتتاح سفارت فلسطین و اعلام تشکیل ارتش بیست میلیونی برای آزادسازی بیت المقدس بود.

ریا ادامه داد: ما به عنوان مقاومت اسلامی در لبنان در کنار مظلومان و در کنار امت اسلامی و مسئله قدس که از مقدسات بزرگ است ایستاده ایم و از این راه دست برنخواهیم داشت.

عضو حزب الله تصریح کرد: یمن ثابت کرده که در خط مقدم مواضع، جرأت و عملکرد ملّت ها قرار دارد و تحولی را در جهان عرب در قبال مسئله فلسطین ایجاد کرده است.

وی گفت: پس از طوفان الاقصی تحولی تاریخی در درون رژیم صهیونیستی وجود دارد که چهره ارتش صهیونیستی که ستون رژیم است را متزلزل کرد.

ریا در پایان خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی موضوع فلسطین را در بین همه مردم جهان احیا کرد و پروژه شهرک سازی، عادی سازی روابط و صلحی را که آمریکا و اسرائیل به بهای حقوق فلسطینی ها به دنبال دستیابی به آن بودند، لغو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha