سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
زرندیه

حوزه/ حجت الاسلام حسین زاده حصاری گفت: تحریم و تحریف دو بازوی قدرتمند دشمن است و وظیفه ما فضا سازی تاریخی و تبین است باید آن را تقویت کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، ظهر امروز نشست بصیرتی با موضوع انتخابات و با حضور حجت الاسلام حجت حسین زاده حصاری از سازمان تبلیغات قم در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

حجت الاسلام حصاری بیان کرد: استراتژیست‌های بزرگ می گویند اگر می خواهید برجهان حاکم باشید باید طوری مناطق را تقسیم کرد که عناصر بقای مستقل نداشته باشند و بتوانید منطقه را تحت سلطه خود در بیاورید بنابراین در منطقه چنین کاری را انجام دادند ولی در خصوص ایران نتوانستند این عملیات را اجرا کنند چرا که ایران عناصر بقای مستقل را داراست و همراهی مردم و رهبری و ولایتمداری را دارد.

وی گفت: دشمن به ناچار جنگ شناختی راه انداختند و مبانی دین و شبهات آن را مطرح کردند.

مبلغ حوزوی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند : اگر بخواهیم یک کشور و سیاست قوی و حتی اقتصاد قوی داشته باشیم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم اگر ما صحنه را خالی کنیم مشکلات حل نخواهد شد و اگر حرکت نکنیم به نفع کشور های دیگر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کشور در چهل ساله اول به فکر تأمین امنیت جانی و نظامی بود و در چهل ساله دوم به دنبال امنیت اقتصادی خواهد بود.

حجت الاسلام حصاری اظهار داشت: تحریم و تحریف دو بازوی قدرتمند دشمن است. و وظیفه ما فضا سازی تاریخی و تبین است که باید آن را تقویت کنیم.

وی افزود: تبیین گری باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد مثل امر به معروف سخت است ولی اثر خود را خواهد داشت.

تحریم و تحریف دو بازوی قدرتمند دشمن است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha