دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه/ تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت‌: مشارکت بالا در انتخابات نوعی وفاق ملی و اتحاد بین نیروهای داخلی را نشان می‌دهد که هم دشمنان را ناامید می‌کند و هم مسئولان داخلی را در حل مسائل مصمم می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، نشست روشنگری با محوریت حضور حداکثری در انتخابات با حضور اساتید و طلاب مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد برگزار شد.

در این نشست، سلیمان‌دوست پیرامون حضور مردم در انتخابات بیان کرد: حضور در انتخابات بیشتر یک حق است‌، تا یک تکلیف و خون‌های زیادی داده شده تا کشورمان به این مرحله رسید و حفظ شود؛ امام راحل در باب حفظ نظام می فرمایند: «حفظ نظام از اوجب واجبات و حد آن این است‌ که آحاد مردم یکایک جانشان را فدای این نظام کنند».

وی گفت‌: مردم بدانند که مشارکت آنان در انتخابات در سرنوشت چهار سال آینده مؤثر است؛ هر کجا مشارکت مردم پایین بود، اولین ضرر به خود آنان وارد شده است و باید این واقعیت را برای مردم تبیین کرد.

کارشناس مسائل سیاسی سپاه گرگان ادامه داد: مردم رکن رکین این نظام هستند، به همین دلیل دشمنان همیشه بر نقاط حساس از جمله بحث معیشت سرمایه‌گذاری می‌کنند.

سلیمان‌دوست افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند تحول در کشور ایجاد کرده و در کاهش برخی مشکلات و چالش‌های پیش رو کمک زیادی کند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت بالا در انتخابات نوعی وفاق ملی و اتحاد بین نیروهای داخلی را نشان می‌دهد که هم دشمنان را ناامید می‌کند و هم مسؤلان داخلی را در حل مسائل مصمم می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی سپاه گرگان بیان کرد: بنا بر فرموده امام حسین‌(علیه السلام) اگر همه انسان‌ها به تکلیفی که بر عهده دارند، عمل نکنند و ولیّ زمان خود را تنها بگذارند، دنیا با تمام مواهبش آن را از بین می‌برد؛ بنابراین همگان در انتخابات حضور داشته باشند و با این اقدام آینده‌ی بهتری را برای خود و فرزندانشان فراهم کنند.

سلیمان‌دوست در پایان مباحث خود گفت‌: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری تا به امروز، بر آمده از متن ملت بوده و در هر صحنه‌ای سعی کرده ظرفیت مردمی خود را به منصه ظهور برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha