یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
انتخابات

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با صدور بیانیه ای از آحاد ملت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با صدور بیانیه ای از آحاد ملت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت به عمل آورد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم : السُّکُوتُ عِنْدَ الضَّرُورَةِ بِدْعَةٌ... الْأُمُورُ مَرْهُونَةٌ بِأَوْقَاتِه؛ سکوت در وقت ضرورت بدعت است‏... کارها، گروگان زمانهای خود هستند. (بحارالانوار، ج ۷۴، ص۱۶۵)

چهل و پنج بهار از استقرار حکومت توحید در خاک سرزمینی کهن و به قدمت تاریخ می گذرد و این بنای رفیع با بنیانی مرصوص، به پاس مجاهدت مردان و زنانی که با صفوف به هم پیوسته در همه بزنگاه‌ها با تأسی به نائبان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های مختلف و سپری کردن ملایمات و ناملایمات گوناگون، مظلوم اما مقتدر، ملجأ مظلومان و مستضعفانی است که وعده استخلاف زمین به آنها داده شده است.
و امروز چشمان همه عالمیان، مظلوم و ظالم، به ام القرای مقاومت دوخته شده است؛ مظلوم امیدوار و ظالم آزمند و حریص! و این ماییم که با حضورمان آرامبخش دلهای تفدیده از ظلم ظالمانیم و یا با سکوتمان یاری‌گر ظالمان و مستکبران! و این ماییم که با حضورمان دوقطبی های رایج عالم را برای همیشه پایان بخشیده ایم و پشت ابرقدرتهای عالم را بر خاک کوفته ایم.
هر چند ذائقه بسیاری از ما به خاطر تحریم های خارجی و بدتر از آن تحریم ها و حرمان های داخلی، تلخ است اما گاه آن است که با حضوری شایسته و انتخابی صحیح، نشان دهیم آینده از آن ماست و این ماییم که آینده را می سازیم؛ إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ (رعد: ۱۱)
گاه آن است که با حضور خود مشروعیت بخش هویت دینی و ملیمان باشیم و از کیان و حریم امن کشورمان پاسبانی کنیم و دور نیست تجربه‌هایی چون یوگوسلاوی و لیبی و افغانستان و سوریه و عراق و...!
گاه آن است که با لبیک گفتن به ندای وحدت‌بخش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، امام خامنه ای عزیز مدظله العالی ، یادگار امام رضوان الله تعالی علیه و شهیدان به خون خفته را پاس داریم و با عزمی جزم و به میدانی رزم آمده و مدافع حرم جمهوری اسلامی ایران گردیم و پوزه حرامیانی که به تجزیه و ذلت ما چشم دوخته‌اند را به خاک مالیم،
گاه آن است که با خروش خود چون همیشه چشم فتنه های در انتظار را کور کنیم.
و اینک با رای من و تو فصل دیگری از حماسه، آغاز خواهد شد؛ حماسه ای برای حضور و حضوری برای ظهور!

نهم اسفندماه ۱۴۰۲
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha