سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 1142868
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خطاب به فرزندان شهدای مدافع حرم گفت: حضور شما فرزندان شهدای مدافع حرم افتخار بزرگی برای استان بوشهر است و اگرچه به این استان آمده‌اید اما حقیقتاً میزبانید و بوشهر خانه دوم شما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عصر امروز در دیدار با فرزندان مدافع حرم کشور با اشاره به اینکه بوشهر قریب به ۶۰۰ سال تاریخ مقاومت دارد اظهار داشت: بوشهر خانه بزرگ شهداست و وجب به وجب این منطقه با خون شهدای مقاومت در برابر بیگانگان رنگین شده است.

امام جمعه بوشهر افزود: مادران و پدران بسیار زیادی فرزندان خود را تقدیم اسلام و میهن کرده‌اند و این شهر خانه بصیرت، ولایتمداری و مجاهدت در برابر بیگانگان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: حضور شما فرزندان شهدای مدافع حرم افتخار بزرگی برای استان بوشهر است و اگرچه به این استان آمده‌اید اما حقیقتاً میزبانید و بوشهر خانه دوم شما است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: سرمایه اسلام و این نظام شما هستید و شهید مدافع حرم برای خودش شخصیت آسمانی، برای خانواده‌اش افتخار، برای این مملکت اقتدار و برای اسلام عزت آفرید.

منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در پایان خطاب به فرزندان این شهدا عنوان کرد: اکنون که به سرزمین خودتان آمدید حوزه‌های مقاومت استان بوشهر را بشناسید چرا که این استان، استان ویژه‌ای‌ست و به خوبی با مقاومت و شهادت آشناست.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha