دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سی و یکمین نمایشگاه قرآن

حوزه/مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره نمایشگاه قرآن کریم یکم فروردین‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ در مصلای امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

این مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در محل درب ۵۸ (نمازخانه) مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از یکم تا چهاردهم فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) هر روز از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم خواهد بود.

بر اساس آنچه در اولین نشست خبری این نمایشگاه بیان شد، در این رویداد حدود ۲۵ بخش حضور دارد و از جمله این بخش‌ها می‌توان به بخش کودک و نوجوان، بخش حکمرانی قرآنی، بخش مشاوره و پژوهش‌های قرآنی، بخش بین‌الملل، جلسات خانگی، بخش پوشش ایرانی و اسلامی و ... اشاره کرد.

در این نمایشگاه، ۱۶۰ ناشر کتب قرآنی و دینی خود را به مصلای امام خمینی(ره) آورده‌اند تا در معرض دید علاقه‌مندان قرآنی قرار دهند. همچنین ۴۶ موسسه مردمی و ۲۴ نهاد حاکمیتی نیز حضور دارند. شعار نمایشگاه امسال نیز همچون سال گذشته می‌خوانمت است.

بخش بین‌الملل این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از ۲۵ کشور از یکم تا هشتم فروردین‌ماه دایر خواهد بود. از جمله این کشورها می‌توان به ترکیه، الجزایر، سنگال، روسیه، هند، فرانسه، آفریقای جنوبی، ‌ چین، کانادا و ... اشاره کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷
گزارش خطا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha