سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقدام ذلیلانه و زبونانه رژیم شرور و جنایتکار صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام ذلیلانه و زبونانه رژیم شرور و جنایتکار صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه در روز شهادت امیرالمؤمنین حیدر کرار (علیه السلام) که به شهادت مستشاران سرافراز کشورمان انجامید، بیش از آن که برای این رژیم رو به سقوط، امتیازبخش باشد، مایه ننگ و رسوایی این مفسدان است.

این رژیم پلید در باتلاق غزه در حال غرق شدن است و علی‌رغم حمایت‌های آشکار آمریکای جنایتکار، دست و پا می‌زند تا بتواند راه نجاتی برای خروج از رسوایی‌ها و شکست‌هایش کسب کند.

اراده‌ی الهی اما بر نابودی این ظالمان است و وعده حضرت حق تخلف ناپذیر است و به زودی محقق خواهد شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت سرداران بزرگ و پرافتخار اسلام را که سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم داشتند و در این اقدام تروریستی به آرزوی شهادت در راه خدا، رسیدند را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌ ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و خانواده‌های معظم آنان و ملّت ایران تبریک و تسلیت گفته و اعلام می دارد:

امروز هنوز همه‌ی توانمندی‌ها و ابتکارات جبهه مقاومت به تمامی ارائه و آشکار نشده است و این رژیم کودک کش در مقابل حقیقت قدرت جبهه مقاومت قرار نگرفته است. جمهوری اسلامی ایران به عنوان پشتیبان اصلی رزمندگان مقاومت هیچ هراسی از جانبازی و جان نثاری در راه آرمان آزادی قدس شریف ندارد و این شهادت‌ها بر ایمان و اراده رزمندگان مقاومت بیش از پیش خواهد افزود.

جبهه مقاومت و به ویژه عملیات «طوفان الاقصی» تمام پروژه‌های بزرگ آمریکا و اسرائیل در منطقه را برهم زده و هیچ آینده و چشم اندازی برای این رژیم باقی نگذاشته‌اند.

ایده مقاومت و مبارزه با اسرائیل یک راه حل نتیجه بخش است و فلسطین و غزه مقاوم زیر بار فشار صهیونیست‌ها هرگز نخواهند شکست.

این رژیم سفاک همچون دیگر ظالمان تاریخ به کیفر و مجازات ظلم‌ها و جنایات خود خواهد رسید و خداوند انتقام خون‌های ریخته شده را خواهد گرفت که «إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ.»

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha