سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روز قدس مشهد

حوزه/ راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده زائران و مجاوران مشهدی از میدان ۱۵ خرداد این شهر به سمت حرم رضوی آغاز شد و روزه داران برای آزادی قدس و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین فریاد حق خواهی را به اوج رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، رژیم صهیونیستی امروز با از دست دادن متحدان خود در منطقه به اوج استیصال و تزلزل در تاریخ خود رسیده و جنایات خود را علیه مردم مظلوم فلسطین دوچندان کرده و آنها را مورد کشتار و سرکوب شدید قرار داده است.

اما مردم ایران اسلامی پرشورتر از گذشته به پیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس عظمت جایگاه ایران اسلامی را به رخ مستکبران جهان کشیده و حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه ملت مظلوم فلسطین و همه ملت‌های آزاده جهان اعلام کردند.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، نمایان‎گر مواضع آنان در قبال جنگ اخیر غزه و جنایات بی‌شمار صهیونیست‌ها باشد، امروز عرصه میدان ۱۵ خرداد مشهد شاهد حضور تاریخی زائران و مجاوران امام هشتم (ع) در راهپیمایی مردمی اعلام همبستگی با فلسطین بود.

پرچم کشورهای جبهۀ مقاومت، تصویر شهید سلیمانی و تصاویر سرداران شهید حملۀ رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق در دست راهپیمایان روز قدس مشهود بود، راهپیمایی روز قدس امسال در حالی انجام شد که مردم لرستان داغدار از کودک‌کشی‌ فرزندان تین و زیتون، جنایت بیمارستان شفا و شهادت هفت عضو ارشد سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به کنسولگری ایران هستند.

دانش‎ آموزان و جامعه فرهنگیان، دانشجویان و مدرسان دانشگاه، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه، خدام بارگاه منور رضوی، دسته‌های مختلف نیروهای مسلح و اقشار مردم مشهد همه و همه برای بیعتی دوباره آمده بودند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha