چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از مجروح حادثه تروریستی راسک که از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد است عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مجروح‌ حادثه تروریستی راسک «سروان قدرت الله امیری» عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت سلامتی این نظامی مجاهد قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار امنیت را مدیون مجاهدت چنین انسان های شایسته و ایثارگری دانست و گفت: ما باید قدردان این شهیدان زنده باشیم؛ زیرا امنیت همه ما در گرو جانفشانی این عزیزان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: اسرائیل در حال نفس کشیدن های آخر است و این دست و پا زدن ها نمی تواند به این رژیم غاصب کودک کش کمک کند.دست پرورده های استکبار بدانند که در ایران اسلامی هیچ جایگاهی برای آنها نیست و مردم ما برای امنیت کشورشان جان می دهند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی گفت: اگر چه دشمنان انقلاب اسلامی ایران، همواره تلاطم های سخت و بحران های شدید را به ما وارد کرده اند؛ اما در نهایت، نتیجه همه این آسیب ها به نفع جبهه حق رقم خورده است. اکنون نیز شهادت و مجروحیت تعدادی از مجاهدان راه اسلام، نشانه و مظهر عظمت این قشر جان بر کف و نمادی از فداکاری آنها در مواجهه با جریان های باطل و انحرافی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در این دیدار ضمن در جریان قرار گرفتن آخرین وضعیت سلامتی وی را مورد تفقد قرار داد و گفت: اجر شما انسان های فداکار و قهرمان را فقط خداوند می تواند جبران کند و قطعا پاداش شما نزد خدا محفوظ است. در پایان برای ایشان دعای عاقبت به خیری و عافیت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha