سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردار زارع کمالی

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به رخ کشیدن دستاوردها و توانایی‌های نظامی سپاه پاسداران به جهانیان در پاسخ به حماقت های اخیر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با صدور پیام تبریکی، هجوم موشکی سپاه در پاسخ به حماقت رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق و به رخ کشیدن دستاوردهای نظامی و موشکی ایران به جهانیان را به امام زمان(عج)، فرمانده معظم کل قوا و ملت ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ...

سنت الهی بر این امر استوار است که جبهه حق، در مقابله با جبهه باطل، همیشه پیروز و سربلند بوده و دست برتر را داشته باشد.

ایران اسلامی عزیز، در طی سالیان متمادی، هدف و مقصود خود را مبارزه با جبهه باطل قرار داده و در این راه حتی یک قدم عقب‌نشینی نکرده است، در دنیای امروز رژیم منحوس صهیونیستی مصداق بارز شر و باطل است، رژیمی که قساوت و وحشی‌گری خود را به جهانیان ثابت نموده تا جایی که بی‌پروا تمام خطوط قرمز و قانونی را زیر پا گذاشته و با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، حماقت و دشمنی خود با ملت شریف ایران اسلامی را بیش از پیش نشان داد.

به حول و قوه الهی فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پاسخ به این حماقت بخش بسیار کوچکی از توانایی خود را به رخ جهانیان کشید و با هجوم موشکی و پهپادی به مقرهای نظامی آن رژیم منحوس، تمام دشمنان خود را در بهتی عظیم فرو برد.

این دستاورد عظیم را خدمت ولی الله الاعظم ارواحنافداه، فرمانده معظم کل قوا و شما ملت عظیم، تبریک عرض نموده و ما فرزندان ولایت اطمینان می‌دهیم که تا پای جان در حفظ اسلام عزیز و تمامیت ارضی ایران اسلامی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به امید ظهور آن یگانه منجی عالم بشریت و سربلندی بیش از پیش ملت شریف ایران اسلامی

اللهم عجل لولیک الفرج

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha