سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ زارعی کوشا گفت: عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران تنها گوشه کوچکی از توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین پدافند هوایی ارتش بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، مراسم رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی امروز در شهر سنندج برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان و مسئولان و همچنین خانواده‌های شهدا کردستان برگزار شد، امیر حمیدرضا رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اظهار داشت: ۲۹ فروردین ماه روز بزرگداشت حماسه آفرینی‌های ملت ایران و همچنین ارتش پیروز این سرزمین است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: سرزمین کردستان خود بهترین گواه و سند بر رشادت‌ها و دلاورمردی‌های نیروهای ارتشی و سپاهی و دیگر نیروهای انتظامی و امنیتی است.

امیر رحمت پور ادامه داد: امروز به واسطه کوشش‌های شبانه روزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، شاهد اقتدار و امنیت در حوزه دفاعی هستیم و این یک دستاورد بزرگ برای مملکت می‌باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان خاطرنشان کرد: موفقیت‌های امروز ارتش و دیگر نیروهای مسلح کشور مرهون خون شهدا و رشادت رزمندگان و ایثارگران می‌باشد.

در ادامه این مراسم اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه برهه‌های حساس تاریخی جامعه ما را با نگاه مدبرانه و حکیمانه خویش هدایت فرموده‌اند.

استاندار کردستان گفت: امروز کشور ما با داشتن نیروهای نظامی توانمند به یکی از قدرت‌های نظامی دنیا تبدیل شده و این برای همه ما مایه مباهات می‌باشد.

زارعی کوشا، با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی سپاه پاسداران، عنوان کرد: عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران تنها گوشه کوچکی از توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین پدافند هوایی ارتش بود.

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی که برای این نظام مردمی توطئه چینی می‌کنند و خیال باطل در سر دارند، باید بدانند که با پاسخ کوبنده ملت ایران و نیروهای مسلح آن روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha