دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دری نجف آبادی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌، گفت: ملت ایران در این روز یکپارچه و با وحدت کلمه، در راهپیمایی شرکت کنند و با امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری، شهیدان و انقلاب اسلام تجدید بیعت مجدد نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله دری نجف آبادی در جمع زائران کریمه اهل بیت در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر اظهار داشت: حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سال 173 هجری قمری در مدینه متولد شده و در سال 201 در سن 27 سالگی به قصد زیارت حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام هجرت کردند.

وی با بیان این که در نزدیکی قم این بانو دچار کسالت شده و مسیر را به سمت این شهر تغییر داده و میهمان مردم قم شدند، ادامه داد: از زمان امام صادق علیه‌السلام قم مورد توجه اهل‌بیت علیهم‌السلام قرار گرفت و از این شهر به عنوان عش آل محمد تعبیر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه درباره جایگاه قم گفت: آنچه ارزش های اسلامی را از بین می‌برد، به برکت قم ناکام می‌ماند و علما و بزرگان دینی قم، به عنوان مرزبانان دین، از معارف ناب اهل‌بیت علیهم‌السلام پاسداری می‌کنند.

وی با اشاره به نشر معارف ناب اسلامی از قم به سراسر جهان اظهار داشت: امروز به برکت شاگردان حوزه علمیه قم از سراسر دنیا، مکتب ناب اهل‌بیت علیهم‌السلام به گوش جهانیان می‌رسد و کام تشنگان اسلام ناب را سیراب می‌کند.

آیت الله دری نجف‌آبادی همچنین به نقش قم و حوزه علمیه آن در تربیت مراجع تقلید و رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: این خواست خداوند بود که حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام به قم بیاید و شخصیتی چون حضرت امام خمینی(ره) در آن تربیت یابد تا انقلاب اسلامی را رهبری کرده و به پیروزی برسانند.

وی با بیان این که امروز نیز تداوم انقلاب با عنایت خداودن است،‌ خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی ایران پیروز نمی‌شد، مشخص نبود که وضعیت مسلمانان امروز جهان در چه جایگاهی بود و چه بر سر فلسطین اشغالی می‌آمد.

سخنران مراسم گفت: ملت بزرگ ایران نباید به چپ و راست نگاه کند و امیدوار به رفع تحریم‌ها برای حل مشکلات باشیم. باید بدانیم که آنها دروغ می‌گویند و فریب می‌دهند؛ آنها از اسلام امام(ره)،‌مقاومت و استقال و آزادی آن هراس دارند، از این رو تنها اسلام آل سعود و آل خلیفه‌ها را تحمل می‌کنند.

وی با بیان این که آنها هیچگاه اسلام علوی و اسلام ما را نمی‌خواهند گفت: ما باید با وحدت کلمه و اتحاد و در مسیر تعیین شده مقام معظم رهبری،‌ بر حل مشکلات خود گام برداریم و مشکلات پیش رو را در راه خداوند تحمل کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر این که نباید فریب لبخند‌های جنایتکارانه و حقه‌بازانه آنها را بخوریم، گفت: باید همانطور که مقام معظم رهبری بیان داشتند، در مذاکرات تنها باید بر سر مسائل هسته‌ای سخن بگوییم، نه مطلب دیگری.

وی افزود: ما در زمان جنگ حتی ابزار اولیه نظامی را هم نداشتیم، ولی امروز با تکیه بر دانش داخلی، در تجهیزات پیشرفته نظامی، در شرایط ایده‌آل قرار داریم؛ در کنار این اراده پولادین مردان خدا قرار دارد که کار را برای هر دشمنی سخت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که کشور با تولید داخلی رونق می‌یابد، ادامه داد: مجاهدت‌های مراجع و علما موجب پیروزی انقلاب شد که به برکت آن توفیقات گسترده ای به دست آورده‌ایم.

امام جمعه اراک در ادامه با تأکید بر شرایط حساس امروز جامعه و ضرورت شرکت با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌، خاطرنشان کرد: ملت ایران باید در این روز یکپارچه و با وحدت کلمه، در راهپیمایی شرکت کنند و با امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری، شهیدان و انقلاب اسلام تجدید بیعت مجددنمایند

وی خاطرنشان کرد: مردم باید با نشان دادن وحدت ملی «نه» بزرگی به آمریکا و اسرائیل و پاسخی به توهین‌های مقام‌های امریکایی و اسرائیلی بدهند و شعار مرگ بر امریکا را در کشور طنین انداز کنند.

انتهای پیام// 15/ 313

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha